تفکیک محل برگزاری مسابقات سبب تمرکز بیشتر شرکت‌کنندگان بود
کد خبر: 3819229
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
موذن شرکت‌کننده در مسابقات اوقاف:

تفکیک محل برگزاری مسابقات سبب تمرکز بیشتر شرکت‌کنندگان بود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ موذن شرکت‌کننده در مرحله مقدماتی مسابقات اوقاف قم گفت: یکی از کارهای خوبی که انجام شد تفکیک بخش‌های مختلف مسابقات در سالن‌های جداگانه بود که سبب شد تا شرکت‌کنندگان تمرکز بیشتری داشته باشند.

تفکیک محل برگزاری مسابقات سبب تمرکز بیشتر شرکت‌کنندگان بودذبیح‌الله چهره‌قانی، موذن شرکت‌کننده در مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات اوقاف قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، در مورد این مسابقات که در امامزاده ابراهیم(ع) در حال برگزاری است گفت: سطح مسابقات امسال از سال قبل بالاتر بود و رفته رفته شاهد حرفه‌ای ترشدن شرکت‌کنندگان هستیم.

وی با بیان اینکه باید برای سال آینده با آمادگی بیشتر به همین دلیل وارد مسابقات شود بیان کرد: امسال افراد جدیدی وارد مسابقات شده بودند که خوش درخشیدند از جمله اقای یزدان‌پناه که سعادت داشتم از نزدیک ایشان را ببینم از جمله شرکت‌کنندگان رشته اذان بودند که باعث افزایش شور و نشاط حاکم بر مسابقات شدند.

چهره‌قانی با ابراز رضایت از بخش‌های مختلف مسابقات از جمله در نحوه اجرای این مسابقات، پذیرایی، صوت سالن و استفاده از داوران توانمند تصریح کرد: یکی از کارهای خوبی که انجام شد تفکیک بخش‌های مختلف مسابقات در سالن‌های جداگانه بود که سبب شد تا شرکت‌کنندگان تمرکز بیشتری داشته باشند.

این موذن شرکت‌کننده در مسابقات با بیان اینکه یکی از اهداف این مسابقات ایجاد جریان‌سازی در روند اذان‌گویی در مساجد استان است بیان کرد: یکی از کارهایی که نهادهای متولی امور مساجد و اماکن مقدس مانند حرم حضرت معصومه و مسجد مقدس جمکران می‌توانند انجام دهند این است که از ظرفیت قاریان، حافظان، مرتلین و موذنین و دعاخوانان برتر این مسابقات نیز استفاده کنند به خصوص در مسابقات آموزش و پرورش برای بهادادان به نونهالان و نوجوانان این مسئله بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه دومین بار است در مسابقات اوقاف حضور دارد اظهار کرد: اذان بانگ و فریاد اسلام برای رساندن ندای توحید، نبوت و معاد است و باید همیشه در کنار قرآن مورد اهتمام و توجه لازم قرار بگیرد تا انگیزه علاقه مندان هم کم نشود و جایی برای ابراز هنر خود داشته باشند.

یادآور می‌شود چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در مرحله مقدماتی در دو بخش بانوان و آقایان روزهای ۲۴ و ۲۵ خردادماه در رشته‌های حفظ کل، تحقیق، ترتیل، حفظ ۲۰، ده و ۵ جزء همچنین اذان و دعاخوانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha