اندیشه مقاومت، قدرتمندترین سلاح یک ملت
کد خبر: 3819244
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴

اندیشه مقاومت، قدرتمندترین سلاح یک ملت

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اندیشه مقاومت، قدرتمندترین سلاح یک ملت است و با این مقاومتی که در مقابل بی‌رحمی‌های دشمنان داشته‌ایم به دستیابی اهداف متعالی انقلاب موفق شده‌ایم.

اندیشه مقاومت، قدرتمندترین سلاح یک ملتبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز 24 خردادماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران اسلامی، اظهار کرد: آمریکا طی سالیان مختلف فلاکت و تحقیر و بدبختی را برای کشور ژاپن فراهم کرده است، اما مسؤولان ژاپنی هیچ زمانی مقابل زورگویی و استبداد آمریکایی‌ها ایستادگی نکردند و در زمانی که ایران اسلامی در حال مقابله با کفر و الحاد جهانی است با نامه‌ای از سوی ترامپ قصد واسطه‌گری دارد اما برای ملت ما، این سفر اهمیت چندانی ندارد.
وی افزود: هر جا که ملت ایران ایستادگی خود را نشان دادند و رهبر معظم انقلاب ما را برای این ایستادگی تشویق کرد، شاهد بودیم که امریکایی‌ها عقب‌نشینی کرده و از صحبت‌های گذشته خود برگشتند.
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه رهبری روح امیدواری در کشور را افزایش داده است، تصریح کرد: مذاکره با آمریکا یک اشتباه استراتژیک است و نباید رخ دهد.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در برخورد با استکبار جهانی، گفت: اندیشه مقاومت، قدرتمندترین سلاح یک ملت است و با این مقاومتی که در مقابل بی‌رحمی‌های دشمنان داشته‌ایم به دستیابی اهداف متعالی انقلاب موفق شده‌ایم.
طبرسی، اظهار کرد: در گذشته تنها بودیم اما امروز فراتر از مرزها دیگر کشورها در مقاومت با ما همراه و هم‌صدا شده‌اند و به امید خداوند پیروزی نزدیک است.
وی توجه به اقتصاد مقاومتی و رونق تولید را مهم دانست و افزود: آنچه به نفع کشور است این است که توانایی‌های داخلی و عزم و همت جوانان در برنامه‌ریزی‌ها مدنظر قرار بگیرد .
انتهای پیام

captcha