تغییر ساعت کار ادارات لرستان از ۲۵ خردادماه
کد خبر: 3819271
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷

تغییر ساعت کار ادارات لرستان از ۲۵ خردادماه

گروه اجتماعی ـــ سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: ساعت کاری ادارات استان از روز امروز شنبه، ۲۵ خردادماه تا ۱۵ شهریورماه تغییر می‌کند.

تغییر ساعت کار ادارات لرستان از ۲۵ خردادماه به گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی استانداری لرستان، محمد موحدپور، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری با اشاره به تغییرات ساعت کاری در لرستان، اظهار کرد: ساعات کاری تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر مؤسسات عمومی غیردولتی بنا به دستور استاندار از امروز شنبه، ۲۵ خردادماه تغییر خواهد کرد.
وی افزود: استاندار لرستان بر اساس اختیارات محوله و بنا به تصویب‌نامه هیئت محترم وزیران، به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی به‌ویژه رعایت الگوی مصرف برق و در راستای افزایش پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی و قطعی برق این تصمیم را اتخاذ کرده و این تصمیم از امروز شنبه، ۲۵ خرداد‌ماه جاری تا ۱۵ شهریورماه لازم‌الاجرا خواهد بود.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: در همین راستا حضور کارکنان دستگاه‌های اداری و اجرایی در دوره زمانی ذکر شده فوق در محل کار، شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۴۵ و پنج‌شنبه‌ها از ۶:۳۰ تا ۱۳:۰۰ ضروری خواهد بود.
موحدپور با اشاره به این‌که مدیران دستگاههای اجرایی موظفند پس از پایان ساعات کار اداری نسبت به صرفه جویی در مصرف برق نظارت لازم را داشته باشند، افزود: ساعات کار بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، خدماتی امدادرسانی و آتش‌نشانی به روال معمول خواهد بود.
وی گفت: بنا به دستور استاندار محترم شرکت توزیع برق نیز به‌منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق توسط ادارات و سازمان‌ها در دوره زمانی فوق‌الذکر موظف است گروه‌هایی را تشکیل داده و نتیجه را هر ۱۵ روز یک‌بار به استانداری گزارش کند.

انتهای پیام

captcha