ضرورت توجه به جایگاه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در اردبیل
کد خبر: 3819336
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

ضرورت توجه به جایگاه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در اردبیل

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به جایگاه و اهمیت شورای توسعه قرآنی، همکاری‌های لازم بین دستگاه‌های فعال قرآنی در راستای ترویج آموزه‌های قرآنی در استان اردبیل ضرورت دارد.

ضرورت توجّه به جایگاه و اهمیت شورای توسعه قرآنی در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل امروز، 25 خردادماه در نشست شورای توسعه قرآنی استان اردبیل گفت: شورای توسعه قرآنی براساس مجوز و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده است و در این شورا، وظایف دستگاه‌های عضو به‌صورت شفاف مشخص شده است.

اسحاقی افزود: با توجّه به جایگاه و اهمیت شورای توسعه قرآنی، همکاری‌های لازم بین دستگاه‌های فعال قرآنی در راستای ترویج آموزه‌های قرآنی در استان اردبیل ضرورت دارد.

وی تأکید کرد: دستگاه‌های عضو شورای توسعه قرآنی در استان اردبیل نیز با گزارش به‌موقع فعالیت‌هایشان، از ظرفیت‌ها و اعتبارات پیش‌‌بینی شده در این حوزه نهایت استفاده را داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به توسعه و ترویج آموزه‌های قرآنی تصریح کرد: کمیته آموزش با محوریت آموزش و پرورش، کمیته پژوهش با محوریت دانشگاه‌های استان و کمیته تبلیغ و ترویج با محوریت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ترویج و توسعه قرآنی نهایت همکاری و هماهنگی را با دیگر فعالان حوزه قرآنی داشته باشند.

اسحاقی همچنین بیان کرد: بسیاری از مشکلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی از طریق آموزه‌های قرآنی و ترویج آن در خانواده و جامعه برطرف خواهد شد که در این خصوص، استاندار اردبیل نیز عمق استراتژی فرهنگی را توجّه به برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی در استان دانسته است.

انتهای پیام

captcha