زمان رقابت قرآنی برترین‌های «رهپویان ولایت» در فارس اعلام شد
کد خبر: 3819342
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

زمان رقابت قرآنی برترین‌های «رهپویان ولایت» در فارس اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله استانی سومین دوره مسابقات قرآن «رهپویان ولایت» ویژه مددجویان، کارکنان و خانواده‌های کمیته امداد فارس طی روز‌های ۲۸ و ۲۹ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

عبدالعلی سعادت، معاون فرهنگی اداره‌كل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن «رهپویان ولایت» در این استان خبر داد و گفت: این مسابقات ویژه مددجویان، كاركنان و خانواده‌های كمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
وی زمان برگزاری این مسابقات را 28 و 29 خردادماه جاری اعلام كرد و افزود: مكان برگزاری این مسابقات شیراز بوده كه مراسم اختتامیه آن حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) برگزار خواهد شد.
سعادت از رقابت 737 نفر در این مرحله از مسابقات خبر داد و افزود: ۱۸۱ نفر در بخش آقایان و ۲۷۸ نفر در بخش‌ بانوان در این مرحله به رقابت خواهند پرداخت.
معاون فرهنگی كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس یادآور شد:‌ مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این مسابقات در ساعت 16 روز 29 خردادماه برگزار خواهد شد.
وی با تصریح اینكه برگزیدگان این مرحله به مرحله كشوری راه پیدا خواهند كرد، مرحله كشوری این مسابقات در تابستان امسال برگزار خواهد شد.
سعادت در پایان با اشاره به رشته‌های این مسابقات گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، اذان، مفاهیم و نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha