چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم آغاز شد
کد خبر: 3819347
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
در بخش بانوان؛

چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در بخش بانوان از صبح امروز، ۲۵ خردادماه در امامزاده ابراهیم‌(ع) آغاز به کار کرده است.

برگزاری مسابقات قرآن استان قم در بخش بانوانبه گزارش ایکنا از قم، مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن استان قم در بخش بانوان از صبح امروز، 25 خردادماه در رشته‌های حفظ کل و ده جزء در حال برگزاری است و سایر رقابت‌ها هم در نوبت عصر در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، دعاخوانی و حفظ 5 و 2 جزء برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات 201 نفر از قاریان و حافظان بانو حضور دارند و نفراتی که حد نصاب لازم را به دست آورند به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

این مسابقات در دو سالن جداگانه و با حضور دو تیم جداگانه داوری در حال برگزاری است. روز گذشته، 24 خردادماه نیز مسابقات قرآن آقایان برگزار شد و در مجموع نزدیک به 500 نفر در این دوره مسابقات حضور یافتند.

تجمیع مرحله ناحیه و شهرستانی و برگزاری آن با عنوان کلی مقدماتی همچنین تفکیک رشته‌ها در سالن‌های مختلف از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات است.

یادآور می‌شود، چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در مرحله مقدماتی در دو بخش بانوان و آقایان روزهای ۲۴ و ۲۵ خردادماه در رشته‌های حفظ کل، تحقیق، ترتیل، حفظ ۲۰، ده و ۵ جزء همچنین اذان و دعاخوانی و با حضور ۵۰۰ نفر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha