آغاز ثبت‌نام کلاس‌های آموزش قرآن در مراکز کانون لرستان
کد خبر: 3819359
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

آغاز ثبت‌نام کلاس‌های آموزش قرآن در مراکز کانون لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ هم‌زمان با تعطیلی مدارس و آغاز تابستان، مراکز کانون پرورش فکری لرستان ثبت‌نام برای حضور کودکان و نوجوانان در کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مراکز را شروع کرده‌اند.

ثبت‌نام کلاس‌های آموزش قرآن در مراکزکانون لرستانمحمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در رابطه‌با برنامه‌های ویژه اوقات فراغت کانون پرورش فکری لرستان، گفت: توجه به غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از جمله دغدغه‌های خانواده‌هاست و دراین راستا کانون پرورش فکری لرستان هم‌زمان در سراسر استان به‌منظور برنامه‌ریزی مناسب‌ برای بالا بردن خلاقیت کودکان و نوجوانان کار ثبت‌نام برای حضور در مراکز و کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی را آغاز کرده است.
وی با بیان این‌که کارگاه‌های مختلفی در بخش‌های هنری، ادبی، علمی، فرهنگی و قرآنی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است، افزود: این کارگاه‌ها در بخش هنری شامل کلاس‌های طراحی و نقاشی، خوشنویسی، سفالگری با دست و چرخ، عکاسی، انیمیشن، تئاتر و تئاترعروسکی و در بخش ادبی کارگاه تخصصی شعر و داستان (متون تخصصی) و بخش فرهنگی، قرآن و احکام، نجوم، موسیقی، رباتیک، شطرنج و... است که برای گروه‌های رده سنی 5 تا 17 ساله برگزار می‌شوند.
محمدی اضافه کرد: بیش‌ از 40 فعالیت در 17 مرکز ثابت کانون برای بهره‌مندی کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود که این فعالیت‌ها به‌صورت مستمر برای استفاده اعضا در طول سال برقرار است و در فصل تابستان کارگاه‌ها به‌صورت ویژه و تخصصی توسط مربیان مجرب برگزار می‌شوند.

انتهای پیام

captcha