اصل مهم اقتصاد مقاومتی توسعه زیرساخت‌های کشاورزی است
کد خبر: 3819440
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

اصل مهم اقتصاد مقاومتی توسعه زیرساخت‌های کشاورزی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مسئولان باید در زمینه توسعه سعه صدر و تلاش مضاعف داشته باشند، گفت: توسعه زیرساخت‌های کشاورزی از اصول مهم اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 25 خرداد در نشست با رئیس و جمعی از مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه که به‌مناسبت هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ارکان اجرای اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی است و این سازمان باید در توسعه کشاورزی جهادی عمل کند.
وی افزود: جهاد از ابتدای انقلاب خدمات فراوانی به این کشور و نظام تقدیم کرده است و در زمان جنگ این نهاد انقلابی دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نظام و انقلاب دفاع کرده است.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز میدان فعالیت جهادی برای این نهاد انقلابی بسیار وسیع است.
آیت‌الله علما اظهار کرد: امروز این سازمان باید با توجه به جنگ بزرگ اقتصادی علیه کشور نهایت تلاش و مدیریت را برای رونق‌بخشی و توسعه کشاورزی به کار بگیرد و بتواند علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند.
نوربخش حاتمی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در این نشست تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که روحیه جهادی را در سازمان حفظ و روزبه‌روز تقویت کنیم و با این روحیه می‌توان در جنگ اقتصادی بزرگی که علیه ملت ایران شروع شده است ایستادگی و پیشرفت کرد.
وی افزود: این نهاد انقلابی صدها شهید جهادگر، آزاده و جانباز را تقدیم به انقلاب کرده است و این خون‌های پاک سایه‌ای بر تمام فعالیت‌های این سازمان انداخته و روحیه جهادی و انقلابی را با همان قوت حفظ کنیم.
حاتمی تصریح کرد: این سازمان برنامه‌ای سه ساله برای توسعه و جهش بخش کشاورزی با اولویت مسئله اشتغال تدوین کرده است.
وی گفت: در پایان این برنامه زمینه اشتغال 70 تا 75 هزار نفر در استان مهیا می‌شود.
انتهای پیام

captcha