انیمیشن «منو ببین» دوباره به روسیه می‌رود
کد خبر: 3819454
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

انیمیشن «منو ببین» دوباره به روسیه می‌رود

گروه هنر ــ انیمیشن کوتاه «منو ببین» به کارگردانی رضا مهرانفر با حضور در جشنواره کینو لیک‌بز سن‌پترزبورگ برای دومین بار و پس از جشنواره فیلم کوتاه مسکو در ماه جولای به روسیه سفر خواهد کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از مشاور رسانه‌ای انیمیشن «منو ببین»، این انیمیشن در ادامه حضور بین‌المللی خود در جشنواره‌های آکسفورد آمریکا، هندیکپ فرانسه، جشنواره Short to The Point رومانی و جشنواره فیلم کوتاه مسکو از تاریخ سوم تا هفتم جولای به جشنواره کینولیکبز (Kinolikbez) شهر سن‌پترزبورگ خواهد رفت.
تمرکز اصلی این جشنواره بر فیلم‌های تجربی مستقل در تمامی فرم‌ها و ژانر‌ها اعم از داستانی، مستند و انیمیشن خواهد بود. هدف جشنواره کینولیکبز تبادل تجربه، ارزیابی و نقد و بررسی آثار فیلمسازان جوان، فیلمسازان صاحب سبک، بازیگران و فیلمنامه‌نویسان تعریف شده است. فیلم‌های خارجی در این جشنواره با زیرنویس روسی به نمایش درخواهد آمد.
«منو ببین» درباره پسرکی است که در دنیایی از اضطراب و ترس زندگی می‌کند؛ ترسی که برای دیگران معنا ندارد و نادیده گرفته می‌شود. جهان عادی در جریان است، اما همه چیز برای او تنهایی و تاریکی.
عوامل انیمیشن «منو ببین» عبارتند از: کارگردان: رضا مهرانفر، نویسنده: مونا شاهى و غلامعلى میکاییلى، سوپروایزر بخش انیمیشن: اسفندیار حاجى اسدالهى، مدیر دوبلاژ: یگانه رمضانى، صداگذار: ارش قاسمی، پخش بین‌المللی: فیدان، مشاور رسانه‌ای: سعیده الله‌ دادی.
انتهای پیام
captcha