مسابقات قرآن مشکات در استان البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3819483
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
به همت دفتر امام جمعه کوهسار؛

مسابقات قرآن مشکات در استان البرز برگزار می‌شود

گروه مسابقات ــ ثبت نام برای حضور در دومین دوره مسابقات قرآن مشکات که از سوی دفتر امام جمعه شهرستان کوهسار برگزار می‌شود، از امروز تا 20 تیرماه ادامه دارد.

مسابقات قرآن مشکات در استان البرز برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا؛ ثبت نام برای حضور در دومین دوره مسابقات قرآن مشکلات استان البرز از امروز 25 خردادماه آغاز شده و تا روز 20 تیرماه ادامه دارد. متقاضیان برای حضور در این مسابقات می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی salate-jomeh.ir مراجعه کنند.
بر همین اساس این مسابقات در رشته‌های حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم و قرائت ترتیل در دو بخش بانوان و آقایان و دو گروه زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود.
این مسابقات که به همت دفتر امام جمعه کوهسار استان البرز و موسسه قرآنی مشکات برگزار می‌شود، سال قبل تنها در سطح این شهرستان برپا شد، اما امسال گسترش یافته و در سطح استان البرز برگزار می‌شود.
داوری این مسابقات را اساتیدی همچون «شهریار پرهیزکار»، «محمدحسین سبزعلی»، «امیر آقایی»، «عباس امام‌جمعه»، «مهدی قره‌شیخلو» و خانم‌ها «شیرازی»، «آقاجانی»، «جلالی» و «ماندگارمهر» برعهده خواهند داشت.
این مسابقه با هدف تشویق و ترغیب قرآن‌آموزان برگزار می‌شود و تمام افراد ساکن استان البرز می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند. همچنین اتباع غیر ایرانی می‌‌‌‌‌‌‌توانند با ارائه کارت اقامت به جای کارت ملی در هنگام ثبت نام در این مسابقه حضور یابند.

انتهای پیام 

captcha