۲۷۰ پایگاه ‌اوقات فراغت ویژه دانش‌آموزان همدان برپا شد
کد خبر: 3819496
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

۲۷۰ پایگاه ‌اوقات فراغت ویژه دانش‌آموزان همدان برپا شد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: امسال ۲۷۰ پایگاه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در قالب کلاس‌های ورزشی، فرهنگی، هنری، دینی، ادبی و علمی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان این استان تعیین شده است.

۲۷۰ پایگاه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان همدان تعیین شدبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از ایرنا، محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش همدان اظهار کرد: امسال برنامه ویژه ای برای برگزاری کلاس های اوغات فراغت در مناطق غیربرخوردار و محروم استان تدوین شده است.
وی اظهار کرد: ثبت نام ویژه کلاس های تابستانی از ۲۷ خردادماه در مدارس استان آغاز می شود و تا شهریورماه ادامه دارد.
پورداود بیان کرد: اوقات فراغت فرصتی برای کسب مهارت‌های زندگی و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است که می‌تواند در پرورش و تربیت دانش‌آموزان ثمربخش باشد.
وی تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه ای باشد تا اصول ۶ گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش در قالب پایگاه‌های تابستانی و طرح هجرت با مشارکت سایر ارگان‌ها و نهادهای متولی اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه امسال طرح هجرت نیز در ۴۳۶ عرصه انجام می‌شود، پیش‌بینی کرد: در برنامه‌ها و فعالیت‌های اوقات فراغت و طرح هجرت امسال بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز زیر پوشش قرار گیرند.
یادآور می‌شود، در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ نزدیک به ۲۸۷ هزار دانش‌آموز در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه دولتی و غیردولتی همدان تحصیل کردند.
انتهای پیام

captcha