ابراز رضایت از نحوه برگزاری مسابقات اوقاف در مرحله مقدماتی
کد خبر: 3819580
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵

ابراز رضایت از نحوه برگزاری مسابقات اوقاف در مرحله مقدماتی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ حافظ 10 جزء قرآن کریم، شرکت‌کننده در مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم گفت: مسابقات در سطح خوبی در حال برگزاری است و از جهات مختلف از جمله مکان برگزاری، زمان و استفاده از داوران در وضعیت مناسبی است.

ابراز رضایت از نحوه برگزاری مسابقات اوقاف در مرحله مقدماتیفاطمه بهزادنژاد شرکت‌کننده رشته حفظ 10 جزء در مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات اوقاف قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم در حاشیه این مسابقات در امامزاده ابراهیم(ع) گفت: مسابقات در سطح خوبی در حال برگزاری است، در مجموع مسابقات قرآنی در کشور، برنامه‌ریزی شده و در بهترین حالت برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: استفاده از داوران بزرگ در این مسابقات باعث شده تا شرکت‌کنندگان رضایت کافی از این سری مسابقات داشته باشند، مکان برگزاری مسابقات هم به خوبی انتخاب شده و دسترسی به اینجا به راحتی انجام می‌شود.

بهزادنژاد تصریح کرد: من برای ششمین مرتبه در این مسابقات شرکت می‌کنم و معتقدم که سطح شرکت‌کنندگان به خصوص در صوت و لحن خیلی بهتر از سال‌های گذشته است.

همچنین لیلا نوراللهی، مسئول اجرایی مرحله مقدماتی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در بخش بانوان  گفت: مسابقات در رشته‌های حفظ (5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل)، قرائت تحقیق و ترتیل و دعاخوانی در دوسالن و در محل امامزاده ابراهیم (ع) در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در مرحله مقدماتی برای شرکت‌کنندگان کارنامه صادر می‌شود، افزود: در نوبت بعدازظهر شرکت‌کنندگان در قسمت‌های قرائت تحقیق و دعاخوانی به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: سطح این مسابقات از سطح مسابقات شهرستانی(که این مرحله تا سال قبل وجود داشت) بالاتر و از استانی پایین‌تر است، همچنین داوران در این مرحله بالاتراز سطح شهرستانی هستند در حال حاضر مسابقات در مرحله مقدماتی قرار دارد و بعد از آن مرحله استانی در تیرماه و بعد هم مرحله کشوری برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در مرحله مقدماتی در دو بخش بانوان و آقایان روزهای ۲۴ و ۲۵ خردادماه در رشته‌های حفظ کل، تحقیق، ترتیل، حفظ ۲۰، ده و ۵ جزء همچنین اذان و دعاخوانی و با حضور ۵۰۰ نفر برگزار شد.

انتهای پیام

captcha