اسامی مساجد میزبان کرسی‌های تفسیر قرآن اعلام می‌شود
کد خبر: 3819628
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
به زودی؛

اسامی مساجد میزبان کرسی‌های تفسیر قرآن اعلام می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر اداره ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن از اعلام اسامی مساجد میزبان طرح کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم در سطح استان تهران در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ بنابر اعلام مرکز رسیدگی به امور مساجد، در استان تهران بیش از سه هزار و 500 مسجد وجود دارد که از این بین دو هزار و 500 مسجد فعال هستند و در این میان نیز تعداد ۴۰ مسجد قرآنی انتخاب شده است تا به عنوان میزبان طرح کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم باشند.
در این راستا و طی هفته گذشته نیز نشستی با حضور مسئولان مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان دارالقرآن الکریم و قاریان قرآن در محل سازمان دارالقرآن برگزار شد و نکات مورد نظر در رابطه با برگزاری کرسی‌های تلاوت و تفسیر مطرح شد. همچنین، جلسه‌ای نیز با روحانیون مساجد برگزار شده که نقطه نظرات مورد نظر ایشان در این رابطه نیز بیان شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شفیعی، مدیر اداره ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن در این رابطه اظهار کرد: در روزهای آینده، جلسه‌ای با حضور مسئولان سازمان دارالقرآن الکریم و مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار و جزئیات این طرح قرآنی به همراه اسامی مساجد میزبان طرح، مشخص خواهد شد.
انتهای پیام

captcha