آغاز مرحله دانشگاهی جشنواره قرآنی پیام نور از ابتدای تیر
کد خبر: 3819692
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

آغاز مرحله دانشگاهی جشنواره قرآنی پیام نور از ابتدای تیر

گروه مسابقات ــ مرحله دانشگاهی بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور بعد از پایان امتحانات دانشگاه‌ها، از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود و طی یک بازه زمانی 15 روزه در تمامی دانشگاه‌ها پایان خواهد یافت.

آغاز مرحله دانشگاهی جشنواره قرآنی پیام نور از ابتدای تیرماه

به گزارش ایکنا، مرحله دانشگاهی بیست‌وسومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور بعد از اتمام امتحانات پایان ترم دانشگاهی و از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود و طی یک بازه زمانی 15 روزه در تمامی دانشگاه‌ها به پایان خواهد رسید.
بر همین اساس مرحله استانی این جشنواره نیز که ثبت نام برای حضور در برخی رشته‌های آن تا پایان خرداد ادامه دارد، بلافاصله بعد از پایان مرحله دانشگاهی و از نیمه دوم تیرماه آغاز می‌شود.
همچنین مرحله کشوری این جشنواره نیز مهرماه امسال و به میزبانی استان کرمان برپا خواهد شد. این دوره از جشنواره شاهد تغییرات جدی در شیوه برپایی و نیز رشته‌های جشنواره نیست و این مسابقات به سیاق سال‌ قبل برگزار می‌شود.
جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور در شش بخش و 34 رشته شامل بخش معارفی (9 رشته)، بخش آوایی(9 رشته)، بخش پژوهشی (دو رشته)،‌ بخش فناوری (سه رشته)، بخش هنری (هفت رشته) و بخش ادبی (چهار رشته)‌ برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

captcha