به گزارش ایکنا؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه، حجتالاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در این بازدید ضمن حضور در مرکز مدیریت خطوط، از نزدیک در جریان روند اتصال خطوط تلفنی مردم به کارشناسان حقوقی، میزان تماسهای تلفنی، میزان معطلی مردم و کیفیت پاسخگویی کارشناسان قرار گرفت و دستورات لازم را برای بهبود فرآیندهای موجود صادر کرد.
رئیس قوه قضائیه همچنین برخی از پیامهای ضبطشده مردمی و مشکلات اعلامشده از سوی شهروندان را شنید و مورد ارزیابی قرار داد. رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه نیز در حاشیه این بازدید، توضیحاتی درباره فعالیتهای مرکز ارائه کرد.
همچنین کارشناسان حقوقی و قضات مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه در جریان این بازدید، به سوالات رئیس قوه پاسخ دادند و به ارائه آماری از فراوانی موضوعات مطرحشده و دغدغههای مردم در تماس با مرکز 129 پرداختند.
انتهای پیام