نگاه ویژه شبکه قرآن سیما به طلاب
کد خبر: 3819793
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

نگاه ویژه شبکه قرآن سیما به طلاب

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در جلسه‌ای با حضور سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما و معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم، بر رسانه‌ای شدن فعالیت‌های تبلیغی طلاب توسط رسانه ملی تأکید شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با اجرایی شدن طرح جامع تابستانی سیما با محوریت اوقات فراغت، نخستین جلسه ستاد «فعالیت‌های تبلیغی طلاب» با حضور محسن عرفاتی، رئیس این ستاد، سیدجواد مرادی، سرپرست مرکز طرح، برنامه و ارزیابی معاونت سیمای رسانه ملی و حجت‌الاسلام نبوی، معاون تبلیغ حوزه علمیه قم برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، سیدجواد مرادی، سرپرست مرکز طرح، برنامه و ارزیابی معاونت سیمای رسانه ملی به بیان اقدامات و برنامه‌ریزی‌های این معاونت برای فصل تابستان پرداخت و گفت: با توجه به جو مناسبی که در مورد فعالیت‌های طلاب و روحانیون در سیل اخیر اتفاق افتاد، این موضوع ظرفیت آن را دارد که در فصل تابستان نیز به آن پرداخته شود.
وی اظهار کرد: همکاری حوزه علمیه با صداوسیما و استفاده از ظرفیت‌های این نهاد مانند آرشیو تصاویر و ویدئو از فعالیت‌های روحانیون در شاخه‌های مختلف تبلیغی، معرفی افرادی از سوی حوزه جهت بازگو کردن فعالیت‌ها به زبان ساده و ... می‌تواند ما را در امر برنامه‌ریزی شده برای فصل تابستان و پوشش رسانه‌ای آن کمک شایانی کند.
حجت الاسلام والمسلمین نبوی، معاون تبلیغ حوزه علمیه قم نیز ضمن تشکر از تولید برنامه‌های متنوع با موضوعات تخصصی در تلویزیون، این امر را نقطه عطف سازمان صداوسیما در برنامه‌سازی دانست و آمادگی همه‌جانبه معاونت تبلیغی حوزه‌های علمیه با شبکه قرآن و معارف سیما را اعلام کرد.
محسن عرفاتی، رئیس ستاد فعالیت‌های تبلیغی طلاب طرح جامع تابستانی سیما نیز ضمن جمع‌بندی موارد مطروحه، گفت: تمامی موضوعات و پیشنهادات به صورت مکتوب در اختیار شبکه قرآن و معارف سیما قرار گیرد تا مواردی که قابلیت طرح در رسانه باشد، به مرحله برنامه‌سازی برود.
وی تشکیل دبیرخانه‌ای جهت پیگیری امور و انجام فعالیت‌های میدانی را مهم دانست و ضمن مأمور کردن گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما به عنوان مسئول برنامه‌سازی این حوزه، بر انتشار فراخوانی از سوی دبیرخانه، جهت ارسال آثار از سوی مخاطبان تأکید کرد.
انتهای پیام

captcha