پرداخت ۱۰ میلیارد تومان زکات فطریه در کردستان
کد خبر: 3819809
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

پرداخت ۱۰ میلیارد تومان زکات فطریه در کردستان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: روزه‌داران کردستانی در ماه مبارک رمضان امسال ۱۰ میلیارد تومان زکات فطریه را به کمیته امداد پرداخت کردند.

محمد رسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد مردم نیکوکار استان کردستان در ماه رمضان امسال بیش از ۱۰ میلیارد تومان زکات فطریه خود را از طریق این نهاد پرداخت کردند.
وی با اشاره به اینکه تمامی مبالغ جمع آوری شده قبل از عید و بخشی هم در روز عید به دست خانواده‌های نیازمند رسیده است، افزود: کمک‌های جمع آوری شده در سطح مساجد و مراکز نیکوکاری با همکاری و مشارکت امام جماعت مسجد، معتمدین و خیران همان محل در بین نیازمندان آن منطقه توزیع شده است.
شیخی‌زاده با بیان اینکه هشت میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان از این مبلغ فطریه عام بوده است، عنوان کرد: ۸۱۹ میلیون تومان از این مبلغ کفاره عمد و غیرعمد، ۳۲۱ میلیون تومان نیز فطریه سادات و ۸۰۰ میلیون تومان نیز به صورت واریز نقدی به کمیته امداد بوده است.
مدیر کل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اینکه سال گذشته نیز کردستانی‌‎ها هشت میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند، یادآور شد: میزان زکات فطریه پرداختی امسال از رشد ۲۱ درصدی برخوردار بوده است.
انتهای پیام

captcha