مواضع مقتدرانه رهبر انقلاب نویدبخش آغاز فروپاشی آمریکاست
کد خبر: 3819819
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

مواضع مقتدرانه رهبر انقلاب نویدبخش آغاز فروپاشی آمریکاست

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل اوقاف گیلان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن گفت: مواضع مقتدرانه رهبری نویدبخش آغاز فروپاشی همیشگی آمریکاست.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف گیلان امروز، 26 خرداد ماه در جمع کارکنان این نهاد با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نخست وزیر ژاپن، اظهار کرد: حتی غیر ایرانیان هم به بیانات حکیمانه، مقتدرانه و توأم با عزت امام خامنه ای مباهات می کنند.

مدیرکل اوقاف گیلان با اشاره به تقابل جریان حق و باطل از ابتدای تاریخ بشریت، افزود: پیامبران الهی سردمداران مبارزه با جریان باطل و طاغوت در طول تاریخ بوده اند. اوج مبارزه با ظلم و باطل در سیره پیامبر اکرم(ص) و پس از آن در سیره ائمه معصومین(س) دیده می‌شود.

علیزاده گفت: با وجود همه کارشکنی های جبهه باطل، جریان حق و اسلام ناب در دنیای اسلام گسترش یافت و در دوران کنونی هم به رغم همه تلاش‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا روز به روز بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

وی یادآور شد: علت دشمنی‌های پیدا و پنهان استکبار جهانی که نماد باطل در عصر کنونی و عصاره همه خبائث در طول تاریخ است حق‌جویی و حق‌گویی جریان حق که بروز آن در انقلاب اسلامی ایران تجلی یافته است.

مدیرکل اوقاف، استکبارستیزی و طاغوت ناپذیری را از ارکان انقلاب اسلامی و مورد تأکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب خواند و خاطرنشان کرد: روحیه سازش ناپذیری، تسلیم نشدن و مقاومت و ایستادگی در برابر جبهه استکبار در جای جای سیره و گفتار و رفتار امام راحل و امام خامنه ای دیده می شود.

علیزاده انقلاب اسلامی ایران را احیاگر اسلام ناب و اندیشه های متعالی اسلام در دوران معاصر دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران روح پیامبر اکرم و امیرالمؤمنین علی(ع) را شاد کرد.

وی در ادامه مجدداً به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: این دیدار از این جهت قابل تامل است که نشان می دهد ایستادگی ۴۰ ساله ملت ایران در برابر استکبار جواب داده است.

مدیرکل اوقاف گیلان اعلام کرد: اگر تبلیغات استکبار و ایادی خودفروخته داخلی آنان درست است و ایران و انقلاب اسلامی به زعم دشمنان اسلام منزوی شده است تلاش گسترده برای مذاکره با ایران برای چیست.

وی تأکید کرد: این تلاش‌های نشان می‌دهد ایران اسلامی نه تنها منزوی نیست بلکه مقتدرانه در عرصه مناسبت‌های سیاسی بین‌المللی حضور داشته و نقش تعیین کننده دارد.

مدیرکل اوقاف گیلان، بیانات امام خامنه ای را در دیدار با نخست وزیر ژاپن برگرفته از اصول متعالی اسلام و مصداق جهاد در راه دین خدا توصیف کرد و گفت: مواضع مقتدرانه ایشان نویدبخش فروپاشی همیشگی آمریکاست.

انتهای پیام

captcha