یادواره شهدای فدائیان اسلام در رادیو تهران
کد خبر: 3819843
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

یادواره شهدای فدائیان اسلام در رادیو تهران

گروه هنر ــ رادیو تهران به منظور نکوداشت شهدای فدائیان اسلام، برنامه «در متن انقلاب» را به ذکر یاد و خاطره این شهدای بزرگوار اختصاص داد.

به گزارش ایکنا به نقل از رادیو تهران، این ویژه‌برنامه با عنوان «در متن انقلاب» و در قالب گفت‌‌و‌گو با محمدمهدی عبدخدائی، دبیرکل حزب فدائیان اسلام و از همرزمان شهیدان بخارایی، امانی، صفار هرندی و نیک‌نژاد، تهیه و آماده پخش شده است.
خاطرات محمدمهدی عبدخدائی در خصوص روند شکل‌گیری حزب فدائیان اسلام، اهداف این حزب و برنامه‌هایی که برای مقابله با رژیم طاغوت در دست اقدام داشت و نیز بیان وقایع ناگفته از شهدای یاد شده، از جمله محور‌های مطرح شده در این ویژه‌برنامه است.
برنامه «در متن انقلاب» کاری از گروه سیاسی رادیو تهران است که به تهیه کنندگی مهدی زال‌زاده و با اجرای محمد ساجدی آماده پخش شده است.
مخاطبان می‌توانند این برنامه را ۲۶ خرداد همزمان با سالروز شهادت سربازان دلیر اسلام؛ بخارایی، امانی، صفار هرندی و نیک نژاد از ساعت ۱۵:۳۰ روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا روی موج ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز بشنوند.
علاوه بر این؛ برنامه «گفتاورد» که کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است، امروز از ساعت ۱۳:۳۰ با حضور کارشناس برنامه قاسم تبریزی، ویژه شهدای والامقام فدائیان اسلام سیدمجتبی نواب صفوی و یاران صدیقش تدارک دیده شده است.
انتهای پیام
captcha