نیروی انتظامی از ارکان اصلی جامعه است
کد خبر: 3819909
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳

نیروی انتظامی از ارکان اصلی جامعه است

گروه سیاست و اقتصاد- آیت‌الله علما گفت: نیروی انتظامی از ارکان اصلی جامعه است و بسیاری از امورات کشور زیر سایه این نهاد قابل ادامه است به همین دلیل مردم احترام فراوانی برای نیروی انتظامی قائل هستند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار با سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: مردم نیروی انتظامی را از خود می‌دانند و میزان احترام آن‌ها به این نهاد انقلابی و مردمی روزافزون است.
وی افزود: نیروی انتظامی از ارکان اصلی جامعه است و بسیاری از امورات کشور زیر سایه این نهاد قابل ادامه است به همین دلیل مردم احترام فراوانی برای نیروی انتظامی قائل هستند.
آیت‌الله علما تصریح کرد: فعالیت‌های نیروی انتظامی بسیار مشکل و حساس است اما همه باید به فرمایش اما خمینی(ره) به فکر انجام وظیفه باشند و قطعا چنین روحیه‌ای خود به خود همه چیز را درست خواهد کرد.
سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی نیز در این نشست گفت: نیروی انتظامی از ابتدای انقلاب تا به امروز روزبه‌روز بر میزان حرفه‌ای فعالیت‌ها و روحیه انقلابی خود افزوده است و این روند ادامه دارد.
وی اظهار کرد: در چند سال اخیر با وجود مشکلات و کمبود شدید اعتبارات نیروی انتظامی نه تنها رکودی در فعالیت‌های خود نداشته است بلکه امروز نیروی انتظامی پویا‌تر و مقدرتر از گذشته است و این به دلیل وجود روحیه انقلابی‌گری در این نهاد است.
سردار اشتری افزود: برنامه‌های مدونی در نیروی انتظامی برای تقویت تخصص و تدین افراد اجرا شده و در حال اجراست که بتواند میزان آسیب‌های پرسنل را در مواجه با مشکلات مختلف بالا ببرد و امروز نیروی انتظامی دارای نیروهای متخصص و مؤمن انقلابی فراوانی است که روز‌به‌روز نیز افزوده می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: مردم و مقام معظم رهبری از فعالیت‌های این نهاد به ویژه در زلزله کرمانشاه و سیل اخیر اظهار رضایت کرده‌اند که عمده انرژی و پتانسیل برای فعالیت پرسنل نیروی انتظامی نیز از همین رضایت مردم و مقام معظم رهبری است.
انتهای پیام

captcha