مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در کوهبنان برگزار شد
کد خبر: 3819949
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در کوهبنان برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کوهبنان گفت: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف با حضور 47 شرکت‌کننده در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حسن جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کوهبنان گفت: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم با رقابت ۴۷ شرکت‌کننده کوهبنانی برگزار شد.
وی افزود: در این مسابقات که ویژه‌ رده‌ سنی بزرگسالان بود، بانوان و آقایان شرکت‌کننده در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ پنج جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، و دعاخوانی به رقابت با یکدیگر پرداختند.
جعفری با بیان اینکه از هر رشته سه نفر جواز حضور در رقابت‌های استانی را کسب کردند، اضافه کرد: مرحله‌ استانی این مسابقات از ۲۱ تا ۲۶ تیرماه به میزبانی شهر کرمان برگزار خواهد شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کوهبنان با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآن در شهرستان کوهبنان یکی از اتفاقات مهم و شاخص فرهنگی در این شهرستان به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: توسعه و ترویج فرهنگ غنی قرآن از اصلی‌ترین اهداف برگزاری مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه است.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام
captcha