تپه نورالشهدا شهرکرد روشن‌تر می‌شود
کد خبر: 3819981
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

تپه نورالشهدا شهرکرد روشن‌تر می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد، گفت: این قول به شهروندان شهرکردی داده می‌شود که به زودی مشکل روشنایی تپه نورالشهدای این شهر حل شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از خبرگزاری فارس، غلامرضا کاظمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد در رابطه با مناسب نبودن نور تپه نورالشهدا شهرکرد در شب با وجود اینکه یک مکان مذهبی است و مورد توجه و استقبال بالای شهروندان است، بیان کرد: تأمین روشنایی در قسمت قبور شهدای گمنام که روی تپه واقع در خیابان فردوسی شمالی شهرکرد است از جمله وظایف سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد است اما به دلیل اینکه ارتفاع بالابرهای این سازمان کم است تاکنون موفق به سامان‌دهی چراغ‌های روشنایی این محل نشده‌ایم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت توزیع نیروی برق استان مقرر شد برای تأمین روشنایی راس تپه نورالشهدای شهرکرد از بالابرهای مرتفع این شرکت استفاده شود.

وی با قول دادن به شهروندان برای رفع مشکل روشنایی تپه نورالشهدا در آینده نزدیک، گفت: تامین روشنایی مسیر تپه نورالشهدای شهرکرد به عهده شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام

captcha