اصفهان؛ میزبان جشنواره فرهنگی و اجتماعی دانشجو معلمان
کد خبر: 3820003
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

اصفهان؛ میزبان جشنواره فرهنگی و اجتماعی دانشجو معلمان

گروه فرهنگی ــ دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در بیست و نهمین جشنواره دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در بخش هنری، میزبان فعالان فرهنگی خواهد بود.

دانشگاه فرهنگیان اصفهان میزبان جشنواره فرهنگی و اجتماعی دانشجو معلمانبه گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان اصفهان، یاری، دبیر اجرایی جشنواره با اشاره به تشکیل جلسات ستاد جشنواره اظهار کرد: برگزاری بیست و نهمین جشنواره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در بخش هنری به اصفهان واگذرا شده است. جشنواره فرهنگی و اجتماعی دانشجو معلمان در بخش هنری در 9 رشته برگزار می‌‌شود.
وی با اشاره به شرایط برگزاری جشنواره افزود: آثار ارسالی به دبیر خانه جشنواره مورد داوری و ارزیابی قرار می گیرد و دانشجو معلمان برتر از استان ها برای مرحله حضوری دعوت و به صورت حضوری به رقابت می پردازند در مرحله حضوری این جشنواره از 8 لغایت 10 تیرماه در پردیس خواهران و برادران به صورت مجزا اجرا و در پایان در مراسم اختتامیه با حضور مسئولین کشوری و استانی از نفرات برتر تقدیر به عمل می‌آید.
یاری اظهار کرد: دانشجو معلمان در 9 رشته: نقاشی، خوشنویسی، خط تحریری، عکاسی، طراحی پوستر، فیلم کوتاه، نماهنگ، معرق و منبت، تذهیب به رقابت می‌پردازند. تعداد کل دانشجو معلمان شرکت کننده در بخش هنری 310 نفر است که از این تعدا بنا بر ارزیابی صورت گرفته 85 نفر به بخش حضور راه پیدا کرده‌اند.
انتهای پیام

captcha