طرح تابستانی «نشاط معنوی» در اردبیل اجرا می‌شود
کد خبر: 3820042
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

طرح تابستانی «نشاط معنوی» در اردبیل اجرا می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل اوقاف استان اردبیل گفت: طرح تابستانی «نشاط معنوی» به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ۲۰ امامزاده و بقاع متبرکه استان اردبیل اجرا می‌شود.

طرح تابستانی نشاط معنوی در ۲۰ امامزاده استان اردبیل اجرا می‌شودحجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی با آغاز فصل تابستان در این استان آغاز می‌شود و هرسال استقبال دانش‌آموزان از این طرح بسیار مطلوب است.

وی اظهار کرد: طرح تابستانی نشاط معنوی در ۲۰ امامزاده و بقاع متبرکه استان اردبیل به‌ منظورغنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان اردبیل اجرا می‌شود و در این طرح به کیفیت برنامه توجه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: طرح تابستانی نشاط معنوی از ۱۳ تیر امسال آغاز و تا پایان مردادماه ادامه دارد.

ستوده تأکید کرد: کلاس‌های طرح نشاط معنوی در رشته‌های مسابقات قرآنی، ورزشی، اردوهای تفریحی و زیارتی و فرهنگی،به کارگیری روحانیون اعزامی از قم و برپایی خیمه معرفت در ۴ بقعه سطح استان  اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف استان اردبیل به محتوای آموزشی طرح نشاط معنوی اشاره کرد و گفت: حفظ موضوعی آیات قرآن کریم، برگزاری برنامه‌های تربیتی، اخلاقی، برگزاری اردوهای فرهنگی و معرفت از مهم‌ترین برنامه‌های آموزشی در این طرح است.

ستوده در پایان اضافه کرد: برخی بقاع اماکن تفریحی دارند اما ظرفیت برگزاری کلاسهای ثابت را نداشتند و از این رو با همکاری برخی نهادها اقدام به برگزاری این اردوها کرده‌ایم.

انتهای پیام

captcha