اعلام برنامه‌های هفته قوه قضائیه در لرستان
کد خبر: 3820115
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

اعلام برنامه‌های هفته قوه قضائیه در لرستان

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی دادگستری لرستان برنامه‌های دادگستری لرستان به‌مناسبت هفته قوه قضائیه را اعلام کرد.

اعلام برنامه‌های هفته قوه قضائیه در لرستانحجت‌الاسلام علی سبزواری، معاون فرهنگی دادگستری لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح برنامه‌های هفته قوه قضائیه در لرستان، گفت: برنامه‌های ویژه هفته قوه قضائیه در لرستان از پنجشنبه، سی‎ام خرداد با نشست خبری رئیس‌کل، روسای حوزه‌های قضایی و مدیران دستگاه‌های تابعه با اصحاب رسانه لرستان برگزار می‎شود.
وی افزود: به‌مناسبت گرامی‎داشت یاد و خاطره شهدای قوه قضائیه آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یارانش، سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه در شهر خرم‎آباد توسط جعفر بدری، رئیس کل دادگستری لرستان و با حضور رؤسای حوزه‌‌های قضایی و با شرکت قضات و کارکنان دادگستری برگزار می‎شود.
سبزواری مراسم غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و ائمه جمعه استان، بازدید رئیس‌کل دادگستری استان از زندان‌های مرکز استان در جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات زندانیان و بازدید روسای حوزه‌های قضایی که دارای زندان هستند و بازدید حوزه‌های قضایی فاقد زندان از شوراهای حل اختلاف را از دیگر برنامه‌های هفته قوه قضائیه در لرستان برشمرد.
معاون فرهنگی دادگستری لرستان گفت: هم‌چنین به‌مناسبت هفته قوه قضائیه ملاقات مردمی رئیس‌کل، روسای حوزه‌های قضایی و مدیران دستگاه‌های تابعه را خواهیم داشت.

انتهای پیام

captcha