استعدادهای قرآنی بیجار شناسایی و جذب می‌شوند
کد خبر: 3820116
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

استعدادهای قرآنی بیجار شناسایی و جذب می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به اجرای طرح شناسایی و ارزیابی توانمندی‌های نخبگان استعدادهای درخشان قرآنی گفت: استعدادهای قرآنی شهرستان بیجار شناسایی و جذب می‌شوند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار امروز، 27 خردادماه در نشست بررسی فعالیت‌های دینی و قرآنی که با حضور فعالان این حوزه در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، از اجرای طرح شناسایی و جذب استعدادهای قرآنی در شهرستان بیجار خبر داد و اظهار کرد: طرح شناسایی و ارزیابی توانمندی‌های نخبگان استعدادهای درخشان قرآنی در رده سنی نوجوانان پسر در بیجار اجرا و استعدادهای برتر این شهرستان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح افراد نو نهال مستعد قرآنی به‌عنوان قاریان قرآنی توسط استاد عذیری از قاریان برجسته کشوری تربیت می‌شوند، افزود: خوشبختانه از اجرای این طرح استقبال خوبی به عمل آمده و انتظار می‌رود این روند همچنان ادامه دپیدا کند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار به فعالیت مؤسسات و خانه‌های قرآن اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر پنج مؤسسه قرآنی و ۲۵ خانه قرآنی در شهرستان بیجار فعال است که به انجام فعالیت‌های دینی و قرآنی می‌پردازد.

وی با اشاره بر اینکه تعمق و تدبر در مفاهیم آیات و عمل به آموزه‌های قرآنی نیاز امروز جامعه اسلامی است، اعلام کرد: نخبگان، حافظان و عاملان آموزه‌های قرآنی نقش محوری در سعادت دنیوی و اخروی جامعه بشری دارند.

حجت‌الاسلام رهبر با تأکید بر حمایت از برنامه‌های قرآنی که به‌صورت مردمی اجرا می‌شود، یادآور شد: این اداره از تمامی برنامه‌های مردمی قرآنی حمایت لازم را انجام می‌دهد.
انتهای پیام

captcha