ایثار و از خود گذشتگی شهدا؛ مهمترین عامل حفظ انقلاب
کد خبر: 3820220
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸

ایثار و از خود گذشتگی شهدا؛ مهمترین عامل حفظ انقلاب

گروه اجتماعی - مدیرکل بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، اظهار کرد: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم.

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در دیدار با خانواده‌های شهیدان «مهدی شفقی»، «نقی شریفی»، «جمشید عاشورپور» و «بهروز امیدی» که از خانواده‌های تک‌فرزند ذکور شهید استان گیلان هستند، با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان کرد: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم تا بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: ‌شهدا از ذخایر و ثروت‌های معنوی جامعه به شمار می‌آیند و علاوه بر گرامیداشت یاد و نام آنها باید برای تکریم خانواده‌های این بزرگواران نیز اهتمام بسیار داشت.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان به تبیین نقش و جایگاه بی‌بدیل شهدا و ایثارگران در پیروزی، تثبیت و حفظ نظام اسلامی پرداخت و گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز به عنوان وارثان اصلی انقلاب و نظام نقش‌ بسزایی در حفظ ارزش‌ها و تداوم راه امام راحل(ره) دارند.

وی با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، اظهار کرد: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم تا بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

پاکاری اضافه کرد: مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه خانواده‌های شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه اسلام و انقلاب کار بزرگی را انجام دادند، گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌های کشور و نظام کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند.

این مقام مسئول یادآور شد: همه ما خود را مدیون خانواده‌های معظم شهدا به ویژه والدین شهدا می‌دانیم و هم به لحاظ انجام وظیفه و هم به لحاظ تجدید بیعت با آرمان‌های والای شهیدان، دیدار با شما را برای خود افتخار محسوب می‌کنیم.

وی عزت و اقتدار و امنیت و آرامش کشور و نظام را ارمغان فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خاطرنشان کرد: برکات شهدا را امروزه می‌توان در جامعه به خوبی مشاهده کرد و به راستی که الگوی آنها از شهدای کربلا است.

انتهای پیام

captcha