ارتقای سطح نشاط اجتماعی؛ مهم‌ترین رویکرد بزرگداشت دهه کرامت
کد خبر: 3820259
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

ارتقای سطح نشاط اجتماعی؛ مهم‌ترین رویکرد بزرگداشت دهه کرامت

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان مهم‌ترین رویکرد برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت را ارتقای سطح نشاط اجتماعی، ترویج و توسعه فرهنگ رضوی با تأکید بر مناطق کم‌برخوردار دانست.

مهمترین رویکرد بزرگداشت دهه کرامت ارتقای سطح نشاط اجتماعی است

به گزارش ایکنا از سمنان، امیر بینایی، مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان امروز، 28 خرداد در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان سمنان با بیان اینکه رویکرد برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت ارتقای سطح نشاط اجتماعی، ترویج و توسعه فرهنگ رضوی با تأکید بر مناطق کم‌برخوردار است، اظهار کرد: برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت با همکاری فرمانداران و شهرداران در این استان اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری تورهای گردشگری زیارتی قم و جمکران ویژه نیازمندان با محوریت تشکل‌های مردمی و خیران از برنامه‌های این دهه است و اجرای مسابقات فرهنگی و کتابخوانی دهه کرامت ویژه بانوان با هدف معرفت افزایی‌، نشاط آفرینی با رویکرد خدمات کریمانه در مناطق کم‌برخوردار نیز پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

بینایی برگزاری جشن‌های ویژه دهه کرامت با همکاری سازمان‌های مردم نهاد در مناطق کم‌برخوردار، برپایی نمایشگاه آثار هنری خوشنویسی و هنرهای تجسمی بانوان با عنوان «منطقه‌ای از بهشت» با رویکرد یاری‌رسانی به سیل‌زدگان و هماهنگی برای برگزاری جشن گلریزان ویژه آزاد‌سازی بانوان زندانی با جرایم مالی با همکاری سازمان های مردم نهاد زا از دیگر برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در استان سمنان برشمرد.

وی به برگزاری کارگاه‌های توجیهی و آموزشی نیز در دهه کرامت اشاره کرد و افزود: این کارگاه‌های آموزشی توجیهی فرهگ رضوی و تشریح و تبیین سیره حضرت امام رضا‌(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(س) ویژه کارکنان و خانواده‌های آن‌ها در دستگاه‌های اجرایی با رویکرد اصلاح رفتارهای اجتماعی برگزار خواهد شد.

بینایی، برنامه تجلیل از دانش‌آموزان دختر نخبه و دارای امتیاز در طرح‌های علمی، فرهنگی، ورزشی‌، تهیه و تدارک جهیزیه برای نوعروسان نیازمند با شعار مهربانی به رسم اهل بیت‌(ع) نیز با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و خیران در این دهه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه دهه کرامت دهه نشاط و شادی است خواستار مشارکت و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و فرهنگی برای برگزاری برنامه‌های بزرگداشت این دهه در استان سمنان شد.

انتهای پیام

captcha