اعلام نامزد‌های جایزه قلم زرین از هفته آینده/ اختتامیه ۱۳ تیر برگزار می‌شود
کد خبر: 3820307
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

اعلام نامزد‌های جایزه قلم زرین از هفته آینده/ اختتامیه ۱۳ تیر برگزار می‌شود

گروه ادب ــ دبیر هفدهمین دوره جایزه ادبی قلم زرین از برگزاری آئین اختتامیه این جایزه در ۱۳ تیرماه خبر داد و گفت: نامزد‌های نهایی این جایزه ادبی از هفته آینده اعلام خواهند شد.

اعلام نامزد‌های جایزه قلم زرین از هفته آینده/اختتامیه ۱۳ تیر برگزار می‌شودرحیم مخدومی، دبیر هفدهمین دوره جایزه ادبی قلم زرین، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره داوری آثار این دوره گفت: در حال حاضر داوری آثار به پایان رسیده و جلسات نهایی گروه‌ها در حال برگزاری است که گروه‌های داستان بزرگسال، شعر بزرگسال، شعر کودک و نوجوان، پژوهش و نقد ادبی برگزار و نامزد‌های نهایی آن‌ها مشخص شده است.

وی افزود: فقط جلسه نهایی گروه داستان کودک و نوجوان باقی مانده که این جلسه نیز تا پایان هفته جاری برگزار و نامزد‌های نهایی آن‌ها مشخص خواهند شد و از هفته آینده اسامی نامزد‌ها را اعلام خواهیم کرد، زیرا اعلام نهایی آن‌ها منوط به برگزاری جلسه شورای انجمن قلم است.

مخدومی با بیان اینکه هر یک از گروه‌ها آثار متعددی دارند که در زمینه‌های گوناگون ارائه شده است، گفت: در این دوره از چهره فرهنگی سال هم تجلیل خواهد شد که هفته آینده مشخص و اعلام می‌شود.

انتهای پیام

captcha