برگزاری بیش از ۶۰ کلاس معارفی در حرم بانوی کرامت
کد خبر: 3820320
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
در تابستان 98 انجام می‌شود؛

برگزاری بیش از ۶۰ کلاس معارفی در حرم بانوی کرامت

کانون خبرنگاران نبأ ــ مرکز قرآن و حدیث آستان کریمه اهل بیت(ع) بیش از 60 کلاس‌ قرآنی و معارفی ویژه بانوان در تابستان امسال برگزار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ واحد بانوان مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) در فصل تابستان از بانوان علاقه‌مند در ۶۱ کلاس قرآنی و معارفی ثبت‌نام می‌کند.
ثبت‌ نام در این ۲۲ کلاس معارفی و ۳۹ کلاس قرآنی از ۲۲ خردادماه آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد. ثبت‌ نام در این کلاس‌ها به‌صورت اینترنتی از طریق سامانه آموزشی qhkarimeh.ir انجام می‌شود.
کلاس‌های احکام عمومی، احکام بانوان، تربیت فرزند، آیین همسرداری، سبک زندگی اسلامی، صحیفه سجادیه، مهدویت، تفسیر موضوعی قرآن (آداب معاشرت)، شیعه‌شناسی، تغذیه سالم از دیدگاه آیات و روایات، تدبر، تفسیر ترتیبی، ترجمه مفاهیم قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه، ترجمه و مفاهیم ادعیه و زیارات، اخلاق و عقاید از مجموع کلاس‌های معارفی برنامه‌ریزی شده برای بانوان در فصل تابستان هستند.
کلاس‌های قرآنی مرکز قرآن و حدیث در فصل تابستان نیز شامل کلاس‌های حفظ قرآن کریم، کلاس قرآنی منهاج (ویژه نوجوان)، دوره‌های تثبیت حفظ، حفظ نهج‌البلاغه، کارگاه‌های روخوانی، روان‌خوانی، ترتیل و تجوید می‌شود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط ثبت‌ نام در کلاس‌ها می‌توانند با شماره واحد پذیرش بانوان مرکز قرآن و حدیث حرم بانوی کرامت ۳۷۱۷۵۵۰۵ تماس بگیرند.
حسین شاهبداغی
انتهای پیام
captcha