۳۱ خردادماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون حفظ کل قرآن بیت‌الاحزان
کد خبر: 3820364
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

۳۱ خردادماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون حفظ کل قرآن بیت‌الاحزان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا‌(س) آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون حفظ کل قرآن این مؤسسه را ۳۱ خردادماه اعلام کرد.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری نوزدهمین دوره آزمون حفظ كل قرآن این مؤسسه خبر داد و گفت: این آزمون تنها برای حافظان كل قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان در سراسر كشور برگزار می‌شود.
وی،‌ آخرین مهلت ثبت‌نام در این آزمون را 31 خردادماه جاری اعلام كرد و افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به سایت مؤسسه مراجعه كنند.
شاهسونی با بیان اینكه زمان برگزاری آزمون حفظ كل قرآن نیز 27 و 28 تیرماه امسال خواهد بود، گفت: افرادی كه در شعب یا مدارس شبانه‌روزی تخصصی حفظ كل قرآن موفق به حفظ كل قرآن شده‌اند می‌توانند در این آزمون شركت كنند.
عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور اظهار كرد: با رایزنی‌هایی كه با معاونت قرآن وزارت ارشاد انجام دادیم، بنا شده است كه این آزمون توسط این معاونت برگزار شود و در نهایت مدرك نیز از سوی معاونت قرآن وزارت ارشاد به پذیرفته‌شدگان آزمون اعطا شود.
وی یادآور شد: حافظان كل قرآنی كه امسال می‌خواهند در جشنواره «جبرئیل امین» شركت كنند باید حتماً در این آزمون شركت كرده و پذیرفته شوند تا برای آنان جشن فارغ‌التحفیظی برگزار شود.
شاهسونی همچنین گفت: یكی از قوانینی كه در مؤسسه بیت‌الاحزان وضع كردیم این است كه هر كسی بخواهد معلم قرآن در این مؤسسه شود باید دارای مدرك تخصصی حفظ قرآن از سازمان دارالقرآن باشد.
انتهای پیام

captcha