ثبت‌نام ۴ هزار دانش‌آموز در کلاس‌های اوقات فراغت کمیته امداد لرستان
کد خبر: 3820396
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

ثبت‌نام ۴ هزار دانش‌آموز در کلاس‌های اوقات فراغت کمیته امداد لرستان

گروه فرهنگی ـ مدیرکل کمیته امداد لرستان به برگزاری دوره‌های اوقات فراغت در این نهاد اشاره کرد و افزود: ۳۱ مرکز فرهنگی ـ تربیتی کمیته امداد لرستان در فصل تابستان میزبان چهار هزار نوجوان و جوان برای شرکت در کلاس‌های مهارت‌آموزی هستند.

ثبت نام ۴ هزار دانش‌آموز در کلاس‌های اوقات فراغت کمیته امداد لرستانجاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان از برنامه‌ریزی این نهاد برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت پوشش خبر داد و اظهار کرد: کلاس‌های فرهنگی تربیتی، هنری، ورزشی و کارگاه‌های مهارت‌آموزی از یکم تیرماه در سراسر استان آغاز می‌شود.
وی به ثبت‌نام ۴ هزار دانش‌آموز نوجوان و جوان در برنامه‌های اوقات فراغت این نهاد خبر داد و افزود: تعطیلات تابستان و ایام فراغت فرصت مناسبی برای کسب مهارت دانش‌آموزان در زمینه اجتماعی و فنی است.
مدیرکل کمیته امداد لرستان هدف از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت را ارتقای سطح توانایی‌های دانش‌آموزان با رویکرد تربیتی دانست و تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های آموزش قرآن و احکام، اخلاق اسلامی، مشاوره، کتاب‌خوانی، اخلاق اسلامی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تقویت بنیه تحصیلی، ورزشی و هنری برگزار می‌شود.
وی به آمادگی ۳۱ کانون فرهنگی ـ تربیتی دائم و موقت این نهاد برای ثبت‌نام مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و افزود: علاوه بر مراکز فرهنگی این نهاد مددجویان در صورت تمایل و علاقه‌مندی با ارائه معرفی‌نامه از خدمات سایر دستگاه‌های متولی به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.
محمدی فارسانی با تأکید بر اینکه کلاس‌های اوقات فراغت برای مددجویان به‌صورت رایگان برگزار می‌شود، گفت: هزینه‌های برگزاری دوره‌های آموزشی با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان توسط این نهاد با تامین مربیان و ابزار مناسب تأمین شده است.

انتهای پیام

captcha