آموزه‌های قرآنی با نیازهای زمان تطبیق داده شود
کد خبر: 3820434
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

آموزه‌های قرآنی با نیازهای زمان تطبیق داده شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با تأکید بر اینکه به‌روزرسانی آموزه‌های قرآنی از رسالت‌های مهم مفسران و مروجان قرآن ‌است، گفت: آموزه‌های قرآنی باید با نیازهای زمان تطبیق داده شود و بر اساس نیازهای موجود در جامعه، ترویج آن‌ها مورد توجه قرار گیرد.

آموزه‌های قرآنی باید با نیازهای زمان تطبیق داده شودبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)، امروز، 28 خردادماه در نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت‌ قرآنی دستگاه‌های مختلف در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: انعکاس این فعالیت‌ها با استفاده از ظرفیت صدا و سیما نیز موجب تشویق مجموعه‌ها و افراد شد.
امام‌جمعه قم با بیان اینکه بر اساس کلام اهل‌ بیت(ع)، قرآن به زمان و طایفه خاصی اختصاص ندارد، افزود:‌ قرآن کریم به‌روز است به همین علت ما باید ارتباط خود را با قرآن کریم به‌روز کنیم تا بتوانیم در هر زمانی به شیوه مطلوب از آموزه‌های آن استفاده کنیم و آن‌ها را میان اقشار مختلف ترویج دهیم.
آیت‌الله سعیدی با تأکید بر اینکه به‌روزرسانی آموزه‌های قرآن کریم از رسالت‌های مهم مفسران و مروجان قرآن کریم است، تصریح کرد: آموزه‌های قرآنی باید با نیازهای زمان تطبیق داده شود و بر اساس نیازهای موجود در جامعه، ترویج آن‌ها مورد توجه قرار گیرد.
تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه برجام نفع بیشتری برای دشمنان داشته است، ادامه داد: ترامپ به اندک منافعی که برجام برای ما داشته قانع نبود و اکنون نیز دستاوردهای موشکی ما را هدف گرفته و می‌خواهد ما از هیچ امکان دفاعی خاصی برخوردار نباشیم.
انتهای پیام
captcha