وحدت بین سه قوه بسیاری از مشکلات را حل می‌کند
کد خبر: 3820437
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
وزیر دادگستری:

وحدت بین سه قوه بسیاری از مشکلات را حل می‌کند

گروه اجتماعی ــ آوایی با بیان اینکه کشور در حال حاضر در شرایط بی‌سابقه و یا کم سابقه‌ای است، گفت: هم‌اکنون وحدت و همدلی خوبی بین سه قوه وجود دارد و این تعامل و همکاری می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند.

همدلی و وحدت بین سه قوه بسیاری از مشکلات کشور را حل می کندبه گزارش ایکنا از یزد، سیدعلیرضا آوایی، وزیر دادگستری، امروز، 28 خردادماه در دیدار با آیت‌الله ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار کرد: کشور در حال حاضر در شرایط بی‌سابقه و یا کم سابقه‌ای است و در کنار تمام مشکلاتی که موجود است، یک موضوع می‌تواند کمک بسیار خوبی برای رفع مشکلات باشد و آن وحدت، همراهی و همدلی است که وجود دارد.
وزیر دادگستری تصریح کرد: وفاقی که الان بین سه قوه وجود دارد در مجموع وضعیت خوبی است و همین وفاق و وحدت می‌تواند کمک بسیار خوبی به رفع مشکلات کند.
آوایی با بیان اینکه همه مواضع رهبر معظم انقلاب در بحث آمریکا را مقتدرانه و حکیمانه می‌دانند، بیان کرد: امروز کشور در یک اقتداری قرار دارد که بسیار خوب و تاثیرگذار است.
محمدعلی طالبی، استاندار یزد نیز در این نشست با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های اقتصادی استان یزد بیان کرد: ستادهای اقتصاد مقاومتی استان یزد در راستای بررسی و تلاش برای رفع مشکلات به صورت منظم تشکیل می‌شود.
استاندار یزد به برنامه‌های وزیر دادگستری در سفر به استان یزد اشاره کرد و افزود: وزیر دادگستری علاوه بر بازدید از برخی واحدهای قضایی استان و شرکت در جلسات مختلف، در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی هم حضور و سخنرانی دارند.

انتهای پیام

captcha