۶۰۰ پایگاه اوقات فراغت در کانون‌های مساجد یزد راه‌اندازی شد
کد خبر: 3820446
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

۶۰۰ پایگاه اوقات فراغت در کانون‌های مساجد یزد راه‌اندازی شد

گروه اجتماعی ــ مسئول کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد یزد با اشاره به برنامه‌های کانون‌های مساجد در تابستان گفت: در این زمینه ۶۰۰ پایگاه اوقات فراغت در استان راه‌اندازی شده است.

راه اندازی ۶۰۰ پایگاه اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مصطفی گرجی، مسئول کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان یزد، امروز، 28 خردادماه در نشست با بنی‌اسدی، معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد اظهار کرد: یکی از دغدغه والدین و متولیان تربیت گذراندن ایام تعطیل و اوقات فراغت جوانان است.
وی ادامه داد: ما در استان تعداد ٦٠٠ پایگاه در کانون‌های فرهنگی ـ هنری در کنار مساجد به عنوان خاستگاه فرهنگی داریم که فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اعتقادی را دنبال می‌کنند.
‌گرجی افزود: ما برای این که گزاره‌های دینی را برای نسل امروز که نسلی متفاوت از گذشته است، ارائه دهیم باید قالب‌های متفاوت از گذشته ارائه کنیم که یکی از مهمترین این قالب‌ها که تاثیرگذاری فراوانی نیز دارد، هنر است.
وی گفت: فعالیت‌های سرود، تئاتر، نقاشی با مفهوم و گزاره‌های دینی با شعار نشاط و معنویت از جمله اقدامات در زمینه اوقات فراغت استان است که امیدواریم بتوانیم بر اساس نیاز مخاطبان در این زمینه حرکت کنیم.

انتهای پیام

captcha