اجرای ١٨ پروژه شاخص فرهنگی و عمرانی در شیراز
کد خبر: 3820447
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

اجرای ١٨ پروژه شاخص فرهنگی و عمرانی در شیراز

گروه اجتماعی ــ شهردار شیراز بیان کرد: ١٨ پروره شاخص شهری عمرانی و فرهنگی در این كلانشهر در دست اجرا قرار دارد که نزدیک به ۱۰ پروژه آن تا دهه فجر و پایان امسال قابل استفاده برای عموم شهروندان خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، حیدر اسكندرپور، شهردار شیراز، امروز، ٢٨ خرداد‌ماه در حاشیه بازدید استاندار فارس از تعدادی از پروژه‌های شاخص شهرداری شیراز در جمع خبرنگاران بیان كرد: ۱۸ طرح عمرانی شاخص در دست اجرای شهرداری با اعتبار ۴۶۰ میلیارد تومانی در زمانبندی‌های مشخص شده به بهره‌برداری می‌رسند.
وی افزود: یكی از پروژه‌های مورد بازدید استاندار فارس، پردیس سینمایی جوان در منطقه كوزه‌گری بود كه تلاش خواهد شد با افتتاح آن جشنواره فیلم فجر ۹۹ در پنج سالن پردیس روی صحنه رود.
شهردار شیراز پروژه‌های پردیس سینمایی فدك در منطقه كفترك و پیاده راه قصردشت را از جمله پروژه‌های جدید شهرداری شیراز در حوزه فرهنگی ــ اجتماعی اعلام كرد كه به زودی كلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
اسكندرپور اظهار كرد: همچنین تقاطع غیرهمسطح باهنرـ کمربندی با پیشرفت ۴۵ درصدی و با ۲۱ میلیارد تومان اعتبار، بهمن‌ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.
وی ادامه داد: فرهنگسرای فرزانگان نیز با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی با هدف افزایش سرانه آموزشی شهریور ماه امسال راه‌اندازی می‌شود.
شهردار شیراز یادآور شد: با تمهیدات انجام شده، تقاطع مهدیه ـ امیر کبیر با ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تا پایان خرداد ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
اسكندرپور گفت: پروژه مجموعه آموزشی شهروندان با هدف افزایش سرانه آموزشی و ارتقای سطح کارکنان شهرداری نیز در چهار طبقه و در مساحت چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع فروردین ماه سال ۹۹ افتتاح خواهد شد.
شهردار شیراز یادآور شد: فاز نخست این پروژه با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال شامل دبستان و پیش دبستانی از پیشرفت ۴۰ درصدی روبه‌رو است.
یادآور می‌شود، استاندار فارس در این روز از پروژه‌های سینما جوان در میدان کوزه‌گری، تقاطع غیرهمسطح باهنر- کمربندی، فرهنگسرای فرزانگان در منطقه ٩، تقاطع غیرهمسطح مهدیه - امیرکبیر، تقاطع غیرهمسطح شهید رودکی، مجتمع آموزشی شهروند، بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت کار قرار گرفت.
انتهای پیام

captcha