«اردیبهشت نام دیگر توست»؛ عاشقانه‌ای دیگر از مدافعان حرم
کد خبر: 3820454
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲

«اردیبهشت نام دیگر توست»؛ عاشقانه‌ای دیگر از مدافعان حرم

گروه ادب ــ کتاب «اردیبشت نام دیگر توست» رمانی عاشقانه با محوریت مدافعان حرم به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

«اردیبهشت نام دیگر توست»؛ عاشقانه‌ای دیگر از مدافعان حرمبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انتشارات شهید کاظمی؛ کتاب «اردیبهشت نام دیگر توست»، عاشقانه‌های زن و شوهری را روایت می‌کند که مدتی دور از وطن، با جنگ، ترس‌ و عشق روزگار می‌گذرانند. زینب بخشایش، نویسنده با خلق موقعیتی حساس، سعی کرده تا حدی به اوضاع سامرا در زمان حکومت داعش بپردازد.

در بخشی از کتاب آمده است: «مرد اسلحه‌اش را از روی دوشش برمی‌دارد. می‌گیرد رو به من. حس می‌کنم الان است که محمد از جا برخیزد. با سر اسلحه‌اش پوشیه‌ام را عقب می‌زند. عصبانی می‌شوم. سرم را برمی‌گردانم رو به مامور. نمی‌دانم چه می‌شود که تا این حد شجاع می‌شوم. با تغیر خیره‌خیره نگاهش می‌کنم. او هم با دقت به خال‌های آبی بالای ابرو و زیر چانه‌ام نگاه می‌کند. دوباره چشمان سرمه کشیده‌ام را برانداز می‌کند. زود پوشیه‌ام را می‌کشم روی صورتم. منتظر واکنش مامور هستم. لحظاتی با خودش کلنجار می‌رود و راهش را می‌کشد و به ته هایس می‌رود...»

کتاب یادشده داستانی عاشقانه با موضوع مدافعان حرم است که در قطع رقعی در 208 صفحه به قلم زینب بخشایش به رشته تحریر درآمده و به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتب می‌توانند از طریق سایت manvaketab.ir با تخفیف ویژه تهیه کنند.

انتهای پیام

captcha