مطالبات انتظامی شهروندان با سعه صدر پاسخ داده شود
کد خبر: 3820474
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

مطالبات انتظامی شهروندان با سعه صدر پاسخ داده شود

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: نیروهای پلیس و مردم اعضای یک خانواده هستند لذا باید با سعه صدر به مشکلات و مطالبات انتظامی شهروندان رسیدگی شود.

به گزارش ایكنا از فارس، فرج رستمی، فرمانده انتظامی شهرستان فسا امروز، 28 خردادماه در راستای اجرای طرح «سلام- صبح بخیر» در جمع كاركنان کلانتری 11 شهدا این شهرستان، با تأکید بر حركت در مسیر تعالی و رعایت شاخصه‌هایی چون اخلاق‌مداری، مهارت‌گرایی و نظم و انضباط، خطاب به كاركنان بیان كرد: به لحاظ شرایط جامعه و فشارهای اقتصادی، آستانه تحمل برخی از مردم کم شده، لیکن با ارتقا روحیه خود و رعایت اخلاق اسلامی، مراجعین را ارشاد و راهنمایی و به مشکلات انتظامی آنان به خوبی رسیدگی کنید.
وی با یادآوری اینكه نیروهای پلیس و مردم اعضای یك خانواده هستند، تأكید كرد كه باید با سعه صدر به مشكلات و مطالبات انتظامی شهروندان رسیدگی شوند.
رستمی، رفتار مقتدرانه توام با اخلاق را یکی از عوامل موفقیت پلیس دانست و گفت: کارکنان انتظامی ضمن برخورد قانونمند و مقتدرانه در اجرای ماموریت ها، باید این اقتدار توام با رأفت اسلامی را حفظ و آن را گسترش دهند تا مطابق فرامین مقام معظم رهبری به یک پلیس ایده آل در تراز جمهوری اسلامی ایران دست یابیم.
انتهای پیام

captcha