دورهمی عصرانه‌های تابستان با طعم کمک به نیازمندان
کد خبر: 3820486
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

دورهمی عصرانه‌های تابستان با طعم کمک به نیازمندان

گروه جامعه ــ رویداد دورهمی عصرانه‌های تابستان با هدف آشنا کردن مردم با طرح‌ خیریه هم‌نمک و فروش محصولات غذایی به نفع نیازمندان از امروز، ‌28 خردادماه، آغاز می‌شود.

دورهمی عصرانه‌های تابستان با طعم کمک به نیازمندانبه گزارش ایکنا؛ «هم‌نمک» با محوریت جمع‌آوری و اهدای غذای دست‌نخورده و مازاد مجالس به نیازمندان یکی از طرح‌های خیریه متوسلین به امام رضا(ع) است.

این طرح علاوه بر جمع‌آوری غذای مازاد مجالس و رساندن آن به دست نیازمندان، نذورات و وجوهات مردمی را نیز دریافت و در آشپزخانه نیمه صنعتی خود غذا پخت کرده و به دست نیازمندان می‌رساند.

در طرح جدید این مؤسسه، «رویداد دورهمی عصرانه‌های تابستان»، برگزار می‌شود که طی آن غذاها و نوشیدنی‌های تهیه شده توسط داوطلبان مشارکت‌کننده در این طرح به فروش می‌رسد و از محل این فروش برای نیازمندان غذا تهیه می‌شود.

مراسم افتتاحیه این طرح امروز سه شنبه 28 خردادماه، در محل این مؤسسه به نشانی میدان قدس، خیابان دزاشیب، جنب بازار کامپیوتر و موبایل شمرون، جنب گالری مهر هنر برگزاری می‌شود و از فردا ‌29 خردادماه، از ساعت 19:30 تا 23 به مدت 10 شب فضای دلنشین محوطه سبز این مؤسسه خیریه میزبان تمامی خیرین و علاقه‌مندان می‌شود که با حضور در این مکان ضمن استفاده از غذاها و نوشیدنی‌های ارائه شده در آن با طرح‌های خیریه این مؤسسه نیز آشنا می‌شوند.

خیران و فعالان اجتماعی برای حضور در مراسم افتتاحیه این طرح می‌توانند امروز سه‌شنبه 28 خردادماه، از ساعت 20:30 در مؤسسه خیرین متوسلین به امام رضا(ع) واقع در میدان قدس، خیابان دزاشیب، جنب بازار کامپیوتر و موبایل شمرون، جنب گالری مهر هنر حاضر شوند و یا طی 10 روز آینده به این مؤسسه مراجعه کنند.

انتهای پیام 

captcha