فعالیت ۴۰۰ هیئت مذهبی در شاهرود
کد خبر: 3820616
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

فعالیت ۴۰۰ هیئت مذهبی در شاهرود

گروه اجتماعی ــ رئیس تبلیغات اسلامی شاهرود با بیان اینکه این شهرستان ۴۰۸ هیئت مذهبی فعال دارد، گفت: اطلاعات ۲۴۰ هیئت تا‌کنون در سامانه جامع طوبی سازمان تبلیغات اسلامی ثبت شده‌ است.

فعالیت ۴۰۰ هیئت مذهبی در شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان، رئیس تبلیغات اسلامی شاهرود صبح امروز، 29 خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شاهرود ۴۰۸ هیئت مذهبی شناسایی شده گفت: از این تعداد ۲۴۰ هیئت اطلاعات و مدارک خود را در سامانه طوبی سازمان تبلیغات اسلامی بارگذاری و برای ۱۷۲ هیئت مذهبی پرونده جدید تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه اطلاعات ۷۵ هیئت شاهرود در سامانه طوبی ثبت و تأیید نهایی شده است، ادامه داد: امیدواریم مابقی هیئات باقی مانده در شهرستان نیز با درک اهمیت ثبت نام در طوبی، در این سامانه ثبت اطلاعات کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهرود بیان کرد: ۴۳۱ مداح در این شهرستان شناسایی شده که برای این تعداد مداح شناسایی شده کارت مداحی صادر شده و در تمام مناسبت‌های شهرستان قادر به فعالیت و اجرای برنامه هستند.

عبداللهیان با بیان اینکه ۲۱ کانون فرهنگی تبلیغی نیز در شاهرود اطلاعات خود را در سامانه طوبی بارگذاری کرده‌اند، متذکر شد: برای ۱۱ کانون تا امروز مجوز صادر شده و ۱۰ کانون دیگر نیز پس از تائید و ثبت نهایی، دارای مجوز از سامانه جامع تبلیغی کشور می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه سامانه طوبی در کنار ارائه وضعیتی روشن از شرایط شبکه بزرگ تبلیغی می‌تواند تسهیلات خوبی را نیز برای هیئات، مداحان و کانون‌های فرهنگی و مذهبی داشته باشد، یادآور شد: از تمام اعضای شبکه تبلیغی می‌خواهیم تا اطلاعات خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی شاهرود متذکر شد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوجوانان و جوانان، استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی، طراحی برنامه‌ها با موضوع بومی، محلی و بهره‌مندی از فضای مجازی و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب از مهم‌ترین مواردی هستند که برای گروه‌های هدف این اداره تبیین شده است.

انتهای پیام

captcha