مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3820648
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در کردستان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در ۲۷ و ۲۸ تیرماه سال جاری در اردوگاه شهید سلیمان خاطر خبر داد.

جمشید محمدی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف طی هفته گذشته 22 و 23 خردادماه در سطح شهرستان‌های استان برگزار شد.
وی افزود: در مرحله شهرستانی این دوره از رقابت‌ها‌ ۵۲۹ نفر از قاریان و حافظان قرآن کریم استان کردستان شرکت کرده بودند که ۲۲۳ نفر از این تعداد بانوان و ۳۰۶ نفر از آنان آقایان هستند.
محمدی به راه‌یابی 200 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی به مرحله استانی اشاره و اظهار کرد: چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف 27 و 28 تیرماه سال جاری در اردوگاه شهید سلیمان خاطر برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اینکه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در ۱۵ رشته برگزار می‌شود، گفت: این دوره از رقابت‌های قرآنی در رشته‌های ترتیل، قرائت، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف احادیث قرآن و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha