«مصطفای خوبی‌ها» از رادیو قرآن پخش می‌شود
کد خبر: 3820652
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
همزمان با سالروز شهادت شهید مصطفی چمران؛

«مصطفای خوبی‌ها» از رادیو قرآن پخش می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ همزمان با سالروز شهادت شهید مصطفی چمران ویژه‌برنامه «مصطفای خوبی‌ها» پنجشنبه، ۳۰ خردادماه، به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت مصطفی چمران، شبکه رادیویی قرآن ویژه‌برنامه‌ای را با عنوان «مصطفای خوبی‌ها» تدارک دیده که پنجشنبه، ۳۰ خردادماه، به صورت زنده تقدیم شنوندگان می‌شود.
بررسی ابعادی از زندگی علمی و هنری و خانوادگی شهید چمران به عنوان الگویی برای نسل امروز، معرفی کتاب، گزارش از مزار شهید چمران، پخش مستندهای آرشیوی از زندگی ایشان، شهید چمران از نگاه بزرگان، مناجات‌های شهید چمران و اشاره به فیلم «چ» از جمله بخش‌های این ویژه‌برنامه است.
معرفی الگوهای دفاع مقدس، آشنایی با ابعاد مختلف زندگی شهدا، پاسداشت شهدا و ترغیب مخاطب به ابعاد قرآنی زندگی شهید چمران نیز از اهداف این برنامه است.
این برنامه کاری از گروه اطلاع‌رسانی است که به تهیه‌کنندگی سمیرا قنبری و اجرای حمید مجیدی‌مهر پنجشنبه، ۳۰ خردادماه، از ساعت ۱۹ تا ۲۰ به صورت زنده از رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز به سمع شنوندگان خواهد رسید.
انتهای پیام

captcha