زمینه‌سازی دشمن برای فتنه ۹۸ با استفاده مجدد از خواص
کد خبر: 3820685
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

زمینه‌سازی دشمن برای فتنه ۹۸ با استفاده مجدد از خواص

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت اهل سنت چابهار گفت: دشمن در حال زمینه‌سازی توطئه فتنه ۹۸ با استفاده مجدد از خواص است که باید مردم با بصیرت در عرصه نظام ایستادگی کنند و انقلاب ۴۰ ساله خود را ادامه دهند و در این مسیر جریان‌هایی تحت عناوین مختلف نباید باعث شود مردم از حمایت نظام دست بکشند.

مولوی عبدالواحد بزرگزاده، امام جمعه موقت اهل سنت چابهار، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: خطبه نماز جمعه تاریخی رهبر انقلاب در 29 خرداد سال 88، حجت را تمام کرد و کسانی که همچنان به اعتراضات خود ادامه دادند، از مسیر انقلاب خارج شدند.
وی افزود: رهبر انقلاب در این سخنرانی خطاب به خواص بانفوذ جامعه توصیه کردند که مراقب رفتار و گفتار خود باشند، زیرا با اندکی افراط گری آن‌ها، دامنه افراط گری در بدنه مردم به مراحل حساس و خطرناکی خواهد رسید که خود آن‌ها نیز نخواهند توانست ابعاد آن را جمع کنند.
امام جمعه موقت اهل سنت چابهار بیان کرد: دشمن برای اجرای نقشه خود و ایجاد هرج و مرج، از روش‌های مختلف استفاده می‌کند که یکی از آن‌ها، تأثیرگذاری بر روی خواص و به‌دنبال آن، تحریک احساسات در عوام است.
وی ادامه داد: دشمن در حال زمینه‌سازی توطئه فتنه ۹۸ با استفاده مجدد از خواص است که باید مردم با بصیرت در عرصه نظام ایستادگی کنند و انقلاب ۴۰ ساله خود را ادامه دهند و در این مسیر جریان‌هایی تحت عناوین مختلف نباید باعث شود مردم از حمایت نظام دست بکشند.
بزرگزاده اظهار کرد: شواهد نشان می‌دهد که دشمن در توطئه‌ها و طرح‌های مختلف، با شکست مواجه شده است؛ اینکه رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید ما قصد براندازی جمهوری اسلامی را نداریم، اعتراف به ناتوانی آن‌ها در تحقق این هدف است.
وی افزود: شکست‌های استکبار جهانی در دفاع از فتنه‌ها، جنگ تحمیلی، عراق و افغانستان، طرح کنارگذاری بشار اسد، ائتلاف علیه داعش، ابعاد نظامی پرونده هسته‌ای ایران و طرح خاورمیانه آمریکایی بخشی از شکست‌های استکبار و هم‌پیمانان وی در پایه‌ریزی فتنه‌ها است.
این عالم اهل سنت عنوان کرد: دشمنان در حال برنامه‌ریزی فتنه‌ای جدید در کشورمان هستند و خواب فتنه‌ای دیگر را در سال‌های در پیش رو می‌بینند ولی ان‌شاء‌الله با بیداری اسلامی شکست دیگری به کارنامه آن‌ها افزوده خواهد شد.

انتهای پیام

captcha