چهارمین كنگره بین‌المللی «سیره نبوی در طب» برگزار می‌شود
کد خبر: 3820692
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

چهارمین كنگره بین‌المللی «سیره نبوی در طب» برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ فراخوان چهارمین كنگره بین‌المللی «سیره نبوی در طب» به میزبانی دانشگاه علوم پزشكی شیراز اعلام شد.

به گزارش ایكنا از فارس، چهارمین كنگره بین‌المللی «سیره نبوی در طب» طی روزهای 28 تا 30 آبان‌ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشكی شیراز برگزار خواهد شد.
فراخوان ارسال مقالات به این كنگره بین‌المللی طی روزهای گذشته اعلام شده است و علاقه‌مندان تا 29 شهریورماه امسال مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه كنگره ارسال كنند.
این كنگره در سال جاری در محورهایی نظیر جایگاه و كاربرد علوم انسانی در علوم تجربی، طرح‌های اجرایی و عملیاتی در جهت تحقق سند الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت در علوم پزشكی، سلامت و كاركردهای اجتماعی سیره نبوی، اصول حفظ و ارتقای سلامت و درمان از منظر سیره نبوی، گسترش آموزه‌های اخلاق اسلامی و تبلیغ عملی دین در نظام سلامت، تربیت نیروی انسانی توانمند، خلاق، مسئولیت‌پذیر و دارای روحیه مشاركت جمعی در نظام سلامت از منظر سیره نبوی اجرا می‌شود.
همچنین محورهای دیگری نظیر جایگاه و نقش دانشجویان و طلاب در انجام طرح‌های مشترك بین دانشگاه و حوزه، پیوند حوزه و دانشگاه در نظر و عمل: چیستی، چرایی، چگونگی، مناسبات مدرسه ـ دانشگاه: شناخت شناسی، فرصت‌ها و تهدیدها از منظر دین و سیره نبوی و هنر و سلامت از منظر دین و سیره نبوی برای این كنگره اعلام شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس شیراز، خیابان خلیلی، روبه‌روی آموزشگاه معارف، برج پژوهشی محمد رسول‌الله(ص)، طبقه 10 ارسال كرده و برای كسب اطلاعات بیشتر به شماره تلفن 07136122205 تماس حاصل كنند.
علاوه بر این‌ها پست الكترونیك این كنگره به آدرس sire_teb@sums.ac.ir اعلام شده و علاقه‌مندان از طریق درگاه اینترنتی sire-teb.sums.ac.ir می‌توانند در این كنگره ثبت‌نام كنند.
انتهای پیام

captcha