«سیمای سپید اسطوره» رونمایی می‌شود
کد خبر: 3820701
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

«سیمای سپید اسطوره» رونمایی می‌شود

گروه ادب ــ مراسم جشن امضا و رونمایی از کتاب «سیمای سپید اسطوره» نوشته فاطمه مشهدی باقر با حضور جمع زیادی از هنرمندان در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

«سیمای سپید اسطوره» رونمایی می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای گلستان؛ این فرهنگسرا با همکاری نشر ایهام، مراسم رونمایی از کتاب «سیمای سپید اسطوره» نوشته فاطمه مشهدی باقر را برگزار می‌کند. در این مراسم که روز یکشنبه ۲ تیرماه برگزار می‌شود، داریوش مودبیان، از اساتید با سابقه تئاتر، رضا بنفشه‌خواه، بازیگر سینما و تئاتر، بهرام جلالی‌پور، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، فؤاد موسوی، کارگردان سینما و تلویزیون و بهزاد نجفی شاعر حضور خواهند داشت.

«سیمای سپید اسطوره» جدیدترین کتاب نشر ایهام است که به واکاوی سوگ نمایش می‌پردازد. نویسنده در این کتاب، به بررسی تاریخچه آیینی سوگ نمایش در ایران پرداخته و اساس شکل‌گیری سوگ نمایش‌ها در ایران را به منظور پاسداشت کشاورزی، بزرگترین سرمایه‌ زیستی انسان، دانسته است. او همچنین به سراغ نمونه‌هایی از این دست رفته است. همزمان با رونمایی جشن امضای این اثر نیز با حضور نویسنده کتاب برپا می‌شود.

این مراسم روز یکشنبه ۲ تیر‌ماه از ساعت ۱۷ در فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک برگزار می‎‌شود.

انتهای پیام

 

captcha