اجرای طرح «انفاق كتاب كمیل» در دانشكده علوم قرآنی شیراز
کد خبر: 3820704
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

اجرای طرح «انفاق كتاب كمیل» در دانشكده علوم قرآنی شیراز

گروه فرهنگی ـ رئیس دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز از اجرای طرح «انفاق كتاب كمیل» در این دانشكده خبر داد.

زینب روستایی، رئیس دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از اجرای طرح «انفاق كتاب كمیل» در این دانشكده خبر داد و گفت: این طرح توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم واحد شیراز به منظور ارتقای سطح علم و دانش دانشجویان اجرا می‌شود.
وی ضمن دعوت از تمام كسانی كه تمایل به شركت در این طرح صدقه جاریه دارند، جهت همكاری، به اهداف اجرای این طرح اشاره كرد و افزود: کسب اطلاعات جامع و شناسایی دانشجویانی که در دانشگاه علوم قرآنی مشغول به تحصیل بوده واز نظر وضعیت مالی جهت تأمین هزینه کتابهای مورد نظر و نیاز خود در تنگنا هستند( به صورت كاملاً محرمانه) از جمله اهداف اجرای این طرح است.
روستایی، وقف کتاب در گردش جهت استفاده بیشتر دانشجویان و اساتید از کتاب‌های معرفتی و روز، دعوت از اساتید، دانشجویان و افراد خیری که قصد کمک‌رسانی مالی به دانشجویان نیازمند و ارتقای سطح علمی جامعه دارند، گسترش فرهنگ خدمت علمی و فرهنگی جهت آینده‌سازی دانشجویان مستعد و ارتقای فرهنگ انفاق علمی و فرهنگی در سطح دانشگاه و جامعه را از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد.
به گفته وی، انگیزه ایجاد و تقویت کتابخانه‌ها و بالابردن فرهنگ مطالعه توسط دانشجویان در مناطقی که از نظر فرهنگی در محرومیت هستند در شهر یا روستای محل زندگی خود و تقویت این کتابخانه‌ها یا تأسیس کتابخانه‌های جدید با حمایت طرح انفاق کتاب از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
رئیس دانشكده مطالعات تطبیقی قرآن كریم شیراز با بیان اینكه در این طرح یكسری اولویت‌بندی جامعه هدف وجود دارد، گفت: نخستین اولویت مربوط به دانشجویان دانشكده علوم قرآنی شیراز بوده و بعد از آن اولویت به تقویت کتابخانه‌های روستاهای مختلف در سطح کشور که محل زندگی دانشجویان، این دانشگاه است، می‌رسد و اولویت سوم هم حمایت از انجمن علمی و المپیادی‌های علمی این دانشگاه در جهت بالا بردن سطح علمی آنان است.
وی شماره 07136264743 را برای كسب اطلاعات بیشتر اعلام كرد و گفت:‌ شروع این جهاد علمی خیرخواهانه بدون محدودیت در مبلغ آغاز می‌شود كه استمرار ماهیانه این کار الباقیات الصالحات است.
انتهای پیام

captcha