موضع رهبر معظم انقلاب در ديدار نخست‌وزير ژاپن دولت آمريكا را تحقير كرد
کد خبر: 3820792
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
آيت‌الله جنتی در جلسه شورای نگهبان:

موضع رهبر معظم انقلاب در ديدار نخست‌وزير ژاپن دولت آمريكا را تحقير كرد

گروه سیاسی ــ دبير شورای نگهبان با بیان اینکه رفتار رهبر معظم انقلاب با نخست‌وزير ژاپن بر 3 اصل عزت، حكمت و مصلحت استوار بود، گفت: موضع ایشان در این دیدار، دولت آمريكا را تحقير كرد و در تاريخ ماندگار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی شورای نگهبان، آيت‌الله احمد جنتی، دبير شورای نگهبان صبح امروز، چهارشنبه 29 خرداد، در نطق پيش از دستور خود در جلسه اين شورا گفت: برخي رخدادها و شخصيت‌ها نام‌شان در تاريخ همواره ماندگار بوده و هست؛ از جمله اين شخصيت‌های بزرگ، جناب حمزه سيدالشهدا(ع) و حضرت عبدالعظيم حسني(ع) هستند كه نام‌شان در تاريخ اسلام ماندگار شده است.

وی در ادامه سخنان خود به ديدار اخير نخست‌وزير ژاپن با رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار کرد: همانطور كه نمايندگان محترم مجلس در بيانيه تشكرآميز خود مطرح كردند، نوع رفتار رهبر انقلاب با نخست‌وزير ژاپن بر 3 اصل عزت، حكمت و مصلحت استوار بود.

آيت‌الله جنتي با قدردانی از مواضع قاطعانه و حكيمانه رهبر معظم انقلاب در قبال دولت آمريكا كه در ديدار نخست‌وزير ژاپن از سوی ايشان مطرح شد، تاكيد كرد: مواجهه هوشمندانه مقام معظم رهبری با آمريكايي‌ها يادآور اين جمله حضرت امام(ره) بود كه می‌فرمودند «آمريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند.» اين موضع رهبری، دولت آمريكا را تحقير كرد و در تاريخ ماندگار شد.

انتهای پيام

captcha