انجام بیش 160 ویزیت و 64 جراحی رایگان پلاستیک در نیشابور
کد خبر: 3820864
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
از سوی تیم مؤسسه ملی مرهم انجام شد؛

انجام بیش 160 ویزیت و 64 جراحی رایگان پلاستیک در نیشابور

گروه سلامت ــ تیم جراحان پلاستیک مؤسسه ملی مرهم با حضور در نیشابور طی یک روز کاری بیش 64 نفر از افراد دارای ناهنجاری‌های صورت را رایگان جراحی کرد.

امروز ارسال شود///انجام بیش 160 ویزیت و 64 جراحی رایگان پلاستیک در نیشابوربه گزارش خبرنگار ایکنا، بیست و پنجمین سفر تیم جراحان پلاستیک مناطق محروم (مرهم)، در نیشابور از روز گذشته، با ویزیت رایگان ۸۲ نفر و جراحی ۳۲ نفر دارای مشکلات لب‌شکری، شکاف کام و ناهنجاری‌های صورت، کار خود را آغاز و تا بعد از ظهر امروز تعداد جراحی‌های این افراد را به ۶۴ مورد رساند.
همچنین از آغاز کار این سفر تاکنون، بیش از ۶۰۰ نفر ویزیت الکترونیک و ۱۶۰ نفر نیز با حضور در درمانگاه بیمارستان حکیم نیشابور ویزیت رایگان شده‌اند.
تیم مرهم در این سفر با حضور ۱۶ نفر فوق تخصص جراح پلاستیک به سرپرستی عبدالجلیل کلانتر هرمزی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ۲ نفر پزشک عمومی، ۳ نفر متخصص بیهوشی، ۴ نفرمتخصص طب فیزیکی و توان بخشی، ۹ نفر کارشناس اتاق عمل و ۳ نفر کارشناس بیهوشی، ۱ روانشناس بالینی و ۱ نفر کارشناس گفتار درمانی در بیمارستان حکیم نیشابور کار خود را انجام خواهد داد.
همچنین دانشگاه علوم پزشکی نیشابور نیز در این سفر، مؤسسه ملی مرهم را همراهی کرده و ۵ اتاق عمل و امکانات بیمارستانی شامل درمانگاه، اتاق عمل پرسنل بیمارستانی و هتلیگ رایگان را در اختیار این تیم و بیماران قرار داده است.
به گزارش ایکنا، تیم جراحان پلاستیک مناطق محروم امروز و فردا نیز به کار خود ادامه داده و همچنان به ویزیت و عمل جراحی افراد نیازمند می‌پردازند.
انتهای پیام
captcha