نیروسازی برای انقلاب؛ یکی از شاخص‌های مهم مساجد
کد خبر: 3820939
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

نیروسازی برای انقلاب؛ یکی از شاخص‌های مهم مساجد

گروه اجتماعی- امام جمعه دامغان یکی از شاخص‌های مهم مسجد را نیروسازی برای انقلاب دانست و گفت: باید در این زمینه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش بیشتری داشته باشند.

نیروسازی برای انقلاب؛ یکی از شاخص‌های مهم مساجد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینیان، امام جمعه دامغان عصر روز گذشته 29 خرداد در نشست با سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان، دغدغه در حوزه فرهنگی را قابل تحسین دانست و افزود: امروز در جنگ نرم دشمن با توطئه هایی که دشمنان دارند باید کانونهای مساجد فعالترشده و جوانان و نوجوانان را به مساجد جذب کنند.

امام جمعه دامغان، با بیان اینکه ارتباط کانون‌ها با مساجد با مشارکت ارشاد باید بیشتر شود متذکر شد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با توجه به ظرفیت و توانمندی کارهای فرهنگی هنری در مساجد می‌توانند نقش بسیار مهمی را در جذب جوانان ونوجوانان به مساجد داشته باشند.

حسینیان یکی از شاخص‌های مهم مساجد را نیروسازی برای انقلاب دانست و افزود: باید در این زمینه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش بیشتری داشته باشند.

وی، با توجه به بعد آموزشی و زیر ساختی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یاداور شد: از آنجایی که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بازوان اصلی اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی و هنری با محوریت ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی هستند نقش بسیار بارزی در ایجاد وحدت و همدلی بین اقشار مختلف مردم به ویژه در بین نسل جوان برعهده دارند.

حجت‌الاسلام موسی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان نیز در این نشست به فلسفه شکل گیری ستاد عالی کانون‌های مساجد اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های کانون مساجد در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا می‌شود.

انتهای پیام

 

captcha