مرکز جامع زنان جهاد دانشگاهی همدان؛ گامی در تحقق عدالت اجتماعی
کد خبر: 3820963
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

مرکز جامع زنان جهاد دانشگاهی همدان؛ گامی در تحقق عدالت اجتماعی

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در استان ضمن ابراز خرسندی از ساخت مرکز جامع زنان و درمان ناباروری در بطن جامعه، گفت: احداث ساختمان‌های حاکمیتی در بطن جامعه نشاط‌آور و موجب تحقق عدالت اجتماعی است.

مرکز جامع زنان جهاد دانشگاهی همدان؛ گامی در تحقق عدالت اجتماعیبه گزارش ایکنا از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان پنج شنبه ۳۰ خرداد ماه در اختتامیه گردهمایی رؤسای جهاددانشگاهی و مراکز آموزشی وابسته، در همدان اظهار کرد: دو واژه جهاد و دانشگاه از واژگان مقدس در نهج‌البلاغه و مورد تأکید حضرت امیر است.

وی افزود: ترکیب این دو واژه همواره موجب شکل‌گیری خدمات بسیاری در حوزه‌های مختلف شده است.

شعبانی با اشاره به اینکه در سطح استان خلأ برخی خدمات همچون خدمات فرهنگی احساس می‌شد، اضافه کرد: شکل‌گیری مجموعه کلینیک امید و مرکز جامع زنان جهاد  دانشگاهی از خدمات مهم در حوزه فرهنگی و پزشکی در استان است.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن ابراز خرسندی از ساخت مرکز جامع زنان و درمان ناباروری در بطن جامعه، گفت: احداث ساختمان‌های حاکمیتی در بطن جامعه نشاط‌آور و موجب تحقق عدالت اجتماعی است.

وی گفت: بی‌شک تحقق عدالت اجتماعی در گرو ساخت مجموعه‌های حاکمیتی در بطن جامعه و نزدیک به قشر متوسط و مستضعف یک شهر و استان است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران و دکتر آشتیانی ابراز کرد: این دو عزیز نماد های خوب دو واژه جهاد و دانشگاه هستند چرا که هردو اهل علم و دانشگاه و فعالیت جهادی بودند.

انتهای پیام

captcha